Že prva prireditev, vokalno-instrumentalni koncert šole Glasbene Matice, ki se je odvil v torek v skoraj nabito polni Unionski dvorani, je dosegla raven temeljito pripravljenega koncerta. Kakor beremo v časopisju, je presenetil Mladinski zbor Glasbene Matice, ki je štel okoli sto mladih grl, vodil pa ga je profesor Viktor Šonc. Glasovno so bili pevci dobro izurjeni, skladbe so dobro izvedli. Zapeli so devet otroških pesmi. Dvorakov Prstan, Premrlovo Jezus je majhen, Sattnerjevo Gorsko pripovedko in Dedek Krim, štiri Adamičeve neugnane otroške zbore in Mirkov Jutranji zvon. Zbor je na klavirju spremljala gospodična Mucha.
Senzacija za Ljubljano je bil Bachov koncert v a-molu A za štiri klavirje s spremljavo godalnega orkestra. Pri klavirjih so kot solisti sodelovali gojenci in gojenke tečaja za klavirski ansambel, orkester je bil sestavljen iz učencev šole Glasbene matice. Ta koncert kot tudi vse naslednje točke je dirigiral profesor Karel Jeraj. Še večja senzacija so bili Dvořakovi Slovanski plesi v c-duru za štiri klavirje šestnajsteroročno: pri vsakem klavirju torej po dva igralca. Karel Jeraj je s svojimi gojenci s finim čutom plastično izdelal posamezne teme, kar je zelo pomembno posebno pri več instrumentih iste barve. Učenci orkestralnega tečaja so zaigrali tri Jerajeve jugoslovanske napeve za mali orkester. Dirigent je vzel vodilne misli za te skladbe iz srbske pesmi »Tamo daleko«, iz medžimurske »Zelena dobrava« in iz slovenske »Ti si urce zamudila«. Skladbe same so bile glede na kritike nekoliko zastrte, zasanjane, mestoma morda celo premalo izrazite, kazale pa so spretnega inštrumentatorja, ki ve, kako je treba pri poslušalcih s preprostimi sredstvi zbuditi pozornost. To se mu je tudi v polni meri posrečilo, kar so dokazale burne ovacije, ki so celo izsilile ponavljanje ene skladbe. Orkester je nato zaigral še Svendsenovo Švedsko narodno popevko in za zaključek tri Mozartove plese za mali orkester, ki so bili prav tako v občinstvu sprejeti z navdušenim odobravanjem.