V reviji Gradimo objavlja prispevke v obliki kritik animiranih filmov.
Bogo Pregelj je poleg klasičnega filma spremljal dogajanje na področju animiranega filma. V opisih je ljudske množice obveščal o nastajanju animiranega filma, o izdelavi, podatke o risarjih in številu sličic, ki so bila potrebna za nastanek risanke.
Svojevrsten pogled je ustvaril tudi pri tematiki Walt Disneyevega risanega filma. Risanke je primerjal med seboj. Velikokrat zasledimo omembo lika Sneguljčice, ki je še danes pogosto interpretirana pravljica. V članku Pregelj opozarja na posamezne izsledke o osebnostnem liku Sneguljčice, nove domislice pri snemanju zvoka in mladino obvešča o statistiki tega risanega filma. V zbirki multimedijskih elementov je zbranih nekaj kritik Disneyevih animiranih filmov.
Med Pregljevimi zapisi sledimo razlagi o ljudski pravljici, ki ima elemente vzgojne naloge, ki jo mora pravljica kot sestavni del mladinskega slovstva imeti. Bistveno za ljudsko pravljico je boj med dobrim in zlom. Vendar kot pravi Pregljev komentar: »Toda zdravi ljudski optimizem pokaže, da zmaga in mora zmagati tisti, ki dela, ki pridobiva.«
Svojevrsten pogled je ustvaril tudi pri tematiki Walt Disneyevega risanega filma. Risanke je primerjal med seboj. Velikokrat zasledimo omembo lika Sneguljčice, ki je še danes pogosto interpretirana pravljica. V članku Pregelj opozarja na posamezne izsledke o osebnostnem liku Sneguljčice, nove domislice pri snemanju zvoka in mladino obvešča o statistiki tega risanega filma. V zbirki multimedijskih elementov je zbranih nekaj kritik Disneyevih animiranih filmov.
Med Pregljevimi zapisi sledimo razlagi o ljudski pravljici, ki ima elemente vzgojne naloge, ki jo mora pravljica kot sestavni del mladinskega slovstva imeti. Bistveno za ljudsko pravljico je boj med dobrim in zlom. Vendar kot pravi Pregljev komentar: »Toda zdravi ljudski optimizem pokaže, da zmaga in mora zmagati tisti, ki dela, ki pridobiva.«
Čeprav ne gre za animacijo, v to poglavje dodajamo spomine na predvajanje prvega domačega mladinskega filma Kekec in prvega domačega lutkovnega filma, z naslovom Sedem na en mah.