Kljub temu, da je moral Radio Brežice slediti neizprosnim zakonitostim trga, se je v javnosti še naprej predstavljal kot ljudski radio, ki tudi v spremenjenih razmerah zasleduje prvotno nekomercialno poslanstvo. Radio je navsezadnje sodil med 24 nekomercialnih postaj v Sloveniji, povezanih v združenje, ki so še posebej skrbele za kakovosten informativni program. Brežiški radijci so bili odločeni, da ostanejo medij, ki poslušalcem zagotavlja zadostno obveščenost o vseh področjih javnega življenja, od političnega in gospodarskega, do kulturnega in športnega. V tej usmeritvi je novo vodstvo Radia Brežice podpirala »trojka« njegovih najpomembnejših lastnikov, ki so izšli iz lastninskega preoblikovanja brežiškega radia v zasebno delniško družbo. Kmečka družba, Slovenski odškodninski sklad in Občina Brežice so programsko preobrazbo brežiškega radia in nove zaposlitve podprli z dokapitalizacijo. »S tem na najboljši način dokazujejo, da zaupajo v kolektiv in njegove razvojne načrte,« je za Delo z zadovoljstvom izjavil direktor Peter Špiler.
Nekomercialni status je Radiu Brežice predstavljal tako prednost kot oviro. Omogočil mu je, da je opravljal tudi kulturno poslanstvo, pri čemer so ga močno podpirali poslušalci. Ti so leta 1997 za Slovenski dom v Zagrebu podarili več kot tisoč knjig. Dve leti pozneje so poslušalci prispevali osemsto knjig za skupnost Slovencev v Splitu (najbolj zaslužna za uspešno zbiranje knjig za navedeni ognjišči slovenske manjšine pri južnih sosedih je bila radijska sodelavka Natja Jenko Sunčič). Po drugi strani je v brežiških lokalih iz zvočnikov donela predvsem glasba iz studia Radia Krka. Lastniki lokalov so obiskovalcem sicer omogočali poslušanje domačega radia, vendar so zavrteli gumb za spremembo frekvence takoj, ko se je začel govorni program. »To je velika težava vseh nas s statusom nekomercialnih postaj. Zakon nam namreč določa precejšnji delež informativnega programa, zato se je s konkurenco v podobi komercialnih postaj zelo težko boriti. Poleg tega pa nekatere od njih ne upoštevajo vseh profesionalnih meril, ne upoštevajo dejavnika lokalnosti. Radio Krka je zelo spoštovana radijska postaja, ena najmočnejših komercialnih postaj v Sloveniji, ima drugačno programsko shemo od nas in program zato dela z bistveno nižjimi stroški. Poleg tega pa so ob pravem času uspeli izkoristiti priložnost in pridobiti frekvenco na Trdinovem vrhu, ki je bila sprva obljubljena nam. Vseeno pa do Krke ne čutimo nobenega ljubosumja,« je novinarju Podgoršku zatrdil Špiler.