Večja popravila je most doživel leta 1937 in nato leta 1970. Zaradi dotrajanosti so ga leta 1987 zaprli za promet. Temeljito je bil prenovljen v letih od 1991 do 1996.
Leta 1937 je bil most že tako dotrajan, da so z napisi dovoljevali »le težo do 1000 kilogramov«. Hudo zdelan je bil potreben temeljitega popravila. Na obeh straneh mostu je visela z velikimi črkami napisana opozorilna tabla, naj vozijo korakoma, sicer bodo plačali kazen. S tem so se zavarovali pred morebitno nesrečo, ki bi jo lahko povzročilo tresenje pod konjskimi kopiti. Na več mestih se je cestišče vdiralo in vidne so bile železne traverze ter kar nanje nasut gramoz. Takrat je na mostovih, ki so imeli makadamsko cestišče, pisalo »Vozite korakoma, sicer kazen!«.
Popravilo je prevzela Dravska banovina. Položena je bila železnobetonska osnova in prek nje vgrajene lesene kocke, zalite z bitumenom. Ker podlaga zaradi vojne ni bila redno vzdrževana, so se kocke ob zmrzali dvigovale. Čedalje več so jih izsekali in nadomestili z debelimi deskami. Šele na začetku sedemdesetih let je bil most spet obnovljen, na vsem odseku pa je dobil tudi asfaltno prevleko.
Most je bil za promet odprt vse do leta 1987. Takrat so ga zaradi dotrajanosti za več let zaprli. Njegova obnova je potekala v letih od 1991 do 1996.