Kljub kasnejšim obnovitvenim delom je most vedno težje prenašal težo sodobnega prometa. Po drugi svetovni vojni so most redno obnavljali in utrjevali. Vozno površino so sčasoma zožili s cono za pešce, uvedli so enosmerne vožnje ter omejili dovoljeno težo kamionskih in avtobusnih prevozov. Leta 1967 je promet stekel po novem betonskem mostu, ki je, zgrajen nekoliko južneje, zamenjal stari leseni most.
Literatura:
Šebek, Ž. Krško – življenje z reko Savo. Krško: Neviodunum, 2009.
Spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo najboljšo uporabniško izkušnjo. Piškotki se hranijo v vašem spletnem brskalniku, v njih so shranjeni podatki o izbrani regiji, služijo za vodenje sej uporabnikov in podobno. Poleg tega nam omogočajo boljše razumevanje posameznih odsekov spletne strani, ki se vam zdijo najbolj zanimivi in uporabni.
Preko zavihkov na levi strani lahko nastavite vse vaše nastavitve piškotkov na teh straneh.
Nujni piškotki
Nujni piškotki morajo biti vklopljeni ves čas, saj brez njih spletna stran ne more delovati.
Tretjeosebni piškotki
Ta spletna stran uporablja Google Analytics za zbiranje anonimnih informacij, kot so število obiskovalcev in najbolj priljubljene strani.
Ohranjanje teh piškotkov nam pomaga izboljšati našo spletno stran.
Politika piškotkov
Več informacij o uporabi piškotkov si preberite tukaj.