Ptuj je bil vse do leta 2007 z desnim bregom Drave povezan le z enim cestnim mostom za motorna vozila. Naraščajoči promet je terjal izgradnjo vsaj še ene cestne povezave, ki bi razbremenila stari most in prevzela okoli 25.000 motornih vozil dnevno. Tako je bil leta 2007, po 50-ih letih od začetka gradnje mostu iz prednapetega betona, zgrajen most, ki nosi ime po izumitelju Janezu Puhu.
Puhov most, ki prečka Ptujsko jezero, umetno akumulacijsko jezero na reki Dravi, je del južne obvoznice mesta Ptuj in sestavni del hitre ceste med Hajdino in Ptujem, hkrati pa predstavlja navezavo Ptuja na avtocesto med Mariborom in Gruškovjem, ki poteka v trasi Phyrnske avtoceste. Zahtevna gradnja t. i. kabelskega mostu je potekala od oktobra 2005 do maja 2007. Po zamislih inženirja Viktorja Marklja iz mariborskega Pontinga in v sodelovanju z arhitektom Petrom Gabrijelčičem, sta ga zgradili podjetji SCT Ljubljana in slovenska podružnica dunajskega podjetja PORR. Gradnjo priključne ceste sta prevzela Cestno podjetje Ptuj in Cesta Varaždin.
Most je zasnovan kot prostokonzolna konstrukcija z dodatnimi poševnimi kabli, nameščenimi na četverico vzporedno postavljenih nizkih pilonov. Podporna konstrukcija mostu je sestavljena iz dveh opornikov in štirih vmesnih stebrov, od katerih so trije v jezeru, eden pa na suhem. Vse podpore so temeljene globoko na pilotih premera 150 cm in dolžine 30 cm. Na podporni konstrukciji stoji prekladna (voziščna) konstrukcija – armiranobetonska škatla konstrukcijske višine 2,7 metra in 9,2 metra širine. Na 430 metrov dolgem in 18,7 metra širokem mostu je dvopasovno vozišče širine 8,1 metra in od vozišča ločena pasova za kolesarje in pešce širine 3,1 metra. Vozišče je od pasov za pešce in kolesarje ločeno z betonsko varnostno ograjo, na zunanjem delu mostu je postavljena ograja iz nerjavnega jekla.
Za gradnjo mostu je bilo porabljenih 9.488 kubičnih metrov betona, 1.300 ton armaturnega jekla, 189.900 kilogramov visokovrednega jekla za kable, 99.060 kilogramov visokovrednega jekla za zatege in 21.000 kilogramov nerjavnega jekla.
Most, unikaten inženirski objekt, edini take vrste v Sloveniji in eden redkih v Evropi, je svojemu namenu predal Janez Božič, minister za promet in zveze Republike Slovenije, na uradni slovesnosti 18. maja 2007.