Fiat je že od začetka proizvodnje iskal načine in oblike kooperacije z avtomobilskimi industrijami na drugih, tujih trgih.
Tako je na primer v Nemčiji proizvodnja fiata 508 potekala v kooperaciji z NSU. V Angliji je potekala montaža po licenci z originalnimi sestavnimi deli pod imenom FIAT England London. Na Češkoslovaškem so se prodajali pod imenom Walther Junior. V Madridu je bila licenčni proizvajalec Balille Fiat Hispania.
Najpomembnejša pa je licenčna proizvodnja Balille v Franciji. Že leta 1932 so v Parizu predstavili Fiat 6CV ali Fiat 508 transalpina. Na francoskem trgu je že bila močna konkurenca malih avtomobilov, zato se je morala karoserija novega 6CV čimbolj prilagoditi okusu francoskih kupcev.
Zanimiva je tudi kooperacijska proizvodnja Balille na Poljskem. Nastane »Polski Fiat d.d.« Proizvajajo celotno paleto modelov Fiat 508, s tem da na masko hladilnika, kjer smo bili navajeni napisa Balilla, postavijo napis »Junak«.