Na vsakoletnih strokovnih srečanjih, na katerih se je spremljala in vrednotila umetniška ustvarjalnost za otroke, so bile v ospredju zlasti literarne teme, poleg njih pa so bila zastopana še druga ustvarjalna področja, kot so likovno, glasbeno in gledališko. Po statutu, ki ga je sprejel Plenum Festivala Kurirček 19. decembra 1963, je bil namen festivala »spodbujanje ustvarjanja za otroke ob tradicijah ljudske revolucije in v duhu socialističnega patriotizma.« V tem oziru so bile izbrane tudi teme strokovnih posvetovanj, ki so bila redni del festivalskega programa.
Že na prvem festivalu decembra 1963 so na festivalskem plenumu referenti Tone Seliškar, Vladimir Milarić in Mirko Vujačić razpravljali o problemih mladinske literature, in sicer Seliškar o mladinski literaturi s tematiko NOB, Milarić o otroku kot bralcu ter Vujačić o družbeni odgovornosti ustvarjalcev mladinske literature. Temu sledeča razprava je odprla mnoga vprašanja, povezana z vsebinsko, pedagoško in moralnopolitično platjo mladinske književnosti, ki je obravnavala ljudsko revolucijo.
Tematika NOB je ostala prevladujoča vse do leta 1987. Avtorji so v svojih referatih in razpravah pretresali različne vidike revolucionarne vsebine, in sicer od pregleda jugoslovanske mladinske književnosti s tematiko NOB, izdane po drugi svetovni vojni (1965), zastopanosti teme NOB v mladinskem periodičnem tisku (1968), likov mladih v književnosti o NOB (1972), poezije revolucije v literaturi jugoslovanskih narodov (1975) do ljudske glasbe v NOB in revoluciji (1984), partizanske ljudske pesmi (1985), tematike NOB in revolucije v sodobni glasbi (1986), kakor tudi zgodovinskih in družbenih vidikov ter tematike NOB v književnosti za mlade (1987).
Kljub prevladujoči narodnoosvobodilni tematiki je bilo nekaj strokovnih srečanj posvečenih tudi drugim, za tisto obdobje precej modernim vsebinam. Že leta 1967 so se referenti posvetili razpravam o mladinski knjižni ilustraciji. Ilustracije v knjigah za otroke in mladino so bile ponovno tema srečanja leta 1976. Leta 1978 so za temo izbrali otroško in mladinsko zborovsko glasbo. V letih 1979 in 1980 so se ukvarjali s socialno komponento v otroški književnosti ter v zborovskih pesmih za otroke in mladino. Leto zatem so se posvetili naprednim tendencam v literarnem umetniškem ustvarjanju, leta 1982 pa družbeni angažiranosti v umetniškem snovanju za otroke in mladino na literarnem, glasbenem in likovnem področju.
Po letu 1987 so družbene spremembe narekovale premik v zastavljenih strokovnih temah posvetovanj. Motivika NOB se je umaknila modernejšim vidikom literarnega in umetniškega ustvarjanja za otroke in mladino. Teme so se nanašale na sodobno mladinsko prozo, poezijo in dramatiko, na mlade v svetu ljudskega izročila, leta 1991 pa je bilo strokovno srečanje v celoti posvečeno lutkam v prostoru in času.