Angelsko ali nebeško liturgijo so v evropski likovni umetnosti predstavljali najprej angeli brez glasbil, nato so angelom dodali trakove z napisi cerkvenih hvalnic in knjige, šele v zadnji razvojni fazi so angeli dobili v roke note in glasbila. Na mirnskih freskah ‘angelski koncert’ ustreza predstavam cerkvenih očetov o ‘angelski’ ali ‘nebeški’ glasbi: angeli, ki z napisnimi trakovi, simboli Kristusovega pasijona in glasbili hvalijo Boga, so nosilci nebeške hvalnice in nebeške liturgije. Muzicirajočih angelov na mirnskih freskah je dvajset. Šestnajst jih ima v rokah glasbilo in petnajst od njih je različnih: dude, tromba marina, oprekelj, rebek, klavičembalo, zvončki, harfa, lutnja, dvojnice, pavke, portativ, kraguljčki, zavita trobenta, rog in buzina (trobenta). Do Bolfgangove upodobitve v slovenskem stenskem slikarstvu ne poznamo tako sklenjene in številčne zasedbe angelov s toliko različnimi glasbili. Freske so, kolikor so ohranjene, likovno jasne in pregledne, glasbila so natančno naslikana, prav tako njihova praktična uporaba.
Likovne upodobitve glasbil na srednjeveških freskah so izredno pomembne, saj predstavljajo poleg redkih pisnih omemb, npr. v znamenitih Popotnih dnevnikih Paola Santonina, praktično edini vir za proučevanje naše srednjeveške glasbene izvajalske prakse. Oglejski kancler Paolo Santonino je Popotne dnevnike napisal dve desetletji po poslikavi mirnskega prezbiterija, in sicer v letih 1485 do 1487 na treh vizitacijskih potovanjih po Dravski in Ziljski dolini ter južni Štajerski. Bolfgangovih fresk sicer ne moremo jemati za neizpodbiten dokaz, da so bila upodobljena glasbila pri nas v praktični uporabi. A njegova upodobitev angela z oprekljem vendarle kaže na izvajalsko prakso domačega okolja. Gre namreč za glasbilo, ki je v tem času značilno izključno za slovenski etnični prostor in ga ostala Evropa v tej obliki ne pozna. Vsekakor so upodobljena glasbila na mirnskih freskah dragocen vir za spoznavanje srednjeveških glasbil in igranja nanje.
Opisi fotografij so povzeti po delih dr. Primoža Kureta Glasbeni instrumenti na srednjeveških freskah na Slovenskem, 1973, in Angeli z glasbili v Mirni na Dolenjskem, 1969.