skok na glavno vebino izjava o dostopnosti

Mariborski Železniški most

Prvotno lesen, premostitveni objekt na reki Dravi, zgrajen med letoma 1844 in 1846 na progi Južne železnice med Dunajem in Trstom, je bil predalčne konstrukcije tipa Howe, zasnovan po načrtih inženirja Carla viteza Ghege. Poleg gospodarske funkcije je služil zbliževanju razdalj in združevanju ter povezovanju mest in ljudi. V dvajsetih letih je dvotiren most postal dotrajan in ni zmogel zadostiti potrebam svojega časa, zato je uprava Južne železnice po lastnih načrtih v manj kot dveh letih zgradila novega in ga 16. 2. 1866 predala v uporabo. Leseno konstrukcijo so zamenjali za elegantno in širšo triločno kovinsko konstrukcijo na kamnitih podpornikih. Most je veljal za  največji in najlepši rečni železniški most v Habsburški monarhiji.

Read more

Photo gallery

Filtering options

Search

Content type

Categories
Categories
Categories
Categories
Categories

Region selection


2008 - 2024 © KAMRA, Production: TrueCAD d.o.o.