S ciljem, da bi Novi tednik res lahko bral vsakdo, so se v krajevnih skupnostih in krajevnih organizacijah SZDL lotili nagradne akcije z naslovom »Novi tednik v vsak dom«.
Vzpodbudo so dale občinske konference SZDL, ki so za celotno akcijo vsaka v svoji občini ustanovile tudi denarni sklad za najprizadevnejše odbore v krajevnih skupnostih. Z nagradami je sodelovalo tudi uredništvo Novega tednika. Kako je akcija uspela, iz ohranjenih zapisov ni znano. Drugo plat problematike je predstavljala vsebina časnika. V časniku so namenjali večjo pozornost aktualnim družbenopolitičnim in gospodarskim vsebinam, razvedriIno in družabno plat pa nekoliko zapostavljali, zato so se pogosto pojavili očitki, da novinarji ne poročajo tako, kot so pričakovali. Novinarjem so večkrat očitali pomanjkanje objektivnost in o tem celo razpravljaljali na eni od sej celjske občinske skupščine. Pogosto citirana načela o svobodi govora in tiska so si oblastniki radi razlagali po svoje.
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Strictly Necessary Cookies
Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.
3rd Party Cookies
This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.
Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!