Ljubitelji starih avtomobilov so skupaj z Autocommercem iz Ljubljane, Tehničnim muzejem Slovenije, Turističnim društvom Litija in Skupščino občine Litija pripravili Rally veteranov, ki je leta 1986 in 1989 potekala na relaciji Ljubljana – Litija – Bogenšperk.
Prireditvi nista imeli tekmovalnega značaja, temveč sta bili namenjeni predvsem negovanju in spoštovanju starega. Predstavili so se muzejski avtomobili Tehničnega muzeja Slovenije in vozila v lasti zasebnikov, predvsem za to, da so preverili ali delujejo njihovi mehanski deli in če jim je posvečeno dovolj skrbi za ohranitev in vzdrževanje. Namen prireditve je bil tudi ta, da se krepijo prijateljski stiki med vozniki in ljubitelji starih motornih vozil ter spodbuja in ohranja tehnično kulturno dediščino. Prireditvi so pripravili v skladu z Zakonom o cestnem prometu in Pravilnikom rallya veteranov. Po predhodnih prijavah udeležencev je izbor opravila strokovna komisija Tehničnega muzeja. Po klasifikaciji Mednarodne zveze starih vozil so bila ta razdeljena na pet skupin glede na letnik izdelave in povprečno hitrost. Na končno uvrstitev posameznega udeleženca so vplivale ocene s spretnostne vožnje, pravočasnost starta iz časovnih kontrol ter prihod na cilj.
Start je bil na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani. Po opravljeni spretnostni vožnji so se vozila odpeljala po Titovi in Zasavski cesti proti Litiji. Sledil je pozdrav ob vstopu v litijsko občino v Senožetih. Vozila so se nato zbirala na parkirišču pri železniški postaji Litija, potem pa so odhajala posamično na Valvazorjev trg in se predstavila obiskovalcem. Na trgu so potekale tudi spremljajoče prireditve z nastopi Litijskega pihalnega orkestra, Folklorne skupine Javorje, Ljubljanskimi mažoretkami in drugimi skupinami. Cilj vožnje je bil na Bogenšperku, kjer so vozila po navodilih redarjev parkirala na parkirišču pred gradom in v grajskem drevoredu. Sodelujočim voznikom so bila podeljena tudi priznanja za sodelovanje.
V letu 1989 je Tehnični muzej Slovenije prvič vključil na rally nekaj avtomobilov, ki jih je uporabljal predsednik SFRJ Josip Broz Tito in ki so bila zaupana v varstvo muzeja. Na rallyu je sodelovalo 47 vozil, od katerih je bilo najstarejše vozilo Piccolo iz leta 1906, last Tehničnega muzeja Slovenije in voznika Miklavža Kržišnika. Vozilo je bilo staro 83 let in je prevozilo pot dolgo skoraj petdeset kilometrov.
Posebej ponosni so bili na udeleženo vozilo, izdelek nemške tovarne avtomobilov Daimler-Benz, Mercedes-Benz z oznako 540K , letnik 1939, ki se ponaša tudi s prvim avtomobilom na svetu iz leta 1886. Avto so izbrali zato, ker je pokrovitelj vožnje starih avtomobilov, ljubljanski Autocommerce, zastopnik Mercedesa.
Prireditev je bila posvečena tudi 300- letnici Slave vojvodine kranjske.