Poslikava je vsekakor nadglazurna, torej nanešena na že žgano glazuro. Prvi trenutek se zdi, da je motiv na krožniku zelo natančno naslikan z nadglazurnimi barvami, ki so žgane na nekoliko nižji temperaturi in so na ta način pridobile mat površino.
Pogled skozi povečevalno steklo pa je zapustil nekaj dvomov o preprostem načinu poslikave v nadglazurni tehniki. Na določenih delih na robu poslikave je motiv zaključen zelo natančno, kar bi lahko pomenilo, da je predhodno naslikan na papir in prenesen na krožnik (tehnika odlepnih slik), nato pa je rob zaključen s temno rjavo barvo. Vendar je na skrajnem levem delu na robu krožnika viden tudi prstni odtis, ki govori o nepazljivem prijemanju poslikanega krožnika pred žganjem, ko barve še niso utrjene. Vidne so tudi drobne poteze čopiča, ki natančno zarisujejo motiv, enakomeren svetlo zelen ton, ki predstavlja travnato površino, pa nakazuje nanos z drugim pripomočkom n.pr. z gobico.