skok na glavno vebino izjava o dostopnosti

Devetletka

Po navodilih Ministrstva za šolstvo je ravnatelj razporedil učitelje v plačilne razrede.
Po pravilniku o ocenjevanju je bilo v šolskem letu 1996/1997 ukinjeno ocenjevanje iz vedenja. Pri prekrških učencev pa ob izreku ukrepov sodelujejo starši. Ob šoli so uredili atletsko stezo, šola je dobila še dodatno športno površino.

Učni uspeh učencev:
– 1990/1991: 620 učencev, uspeh 98,5 %, 25 oddelkov;
– 1991/1992: 604 učencev, uspeh 99,3 %, 25 oddelkov;
– 1992/1993: 608 učencev, uspeh 97,5 %, 25 oddelkov;
– 1993/1994: 582 učencev, uspeh 97,9 %, 24 oddelkov;
– 1994/1995: 607 učencev, uspeh 98,8 %, 24 oddelkov;
– 1995/1996: 600 učencev, uspeh 98,6 %, 24 oddelkov;
– 1996/1997: 620 učencev, uspeh 98,5 %, 25 oddelkov;
– 1997/1998: 589 učencev, uspeh 98,81 %, 25 oddelkov;
– 1998/1999: 598 učencev, uspeh 97,98 %, 25 oddelkov;
– 1999/2000: 596 učencev, uspeh 99,16 %, 25 oddelkov.

Šolsko leto 1999/2000 je bilo zelo pomembno, saj se je z vstopom v 21. stoletje začelo uvajati devetletno šolanje v krogih postopnosti za največ 10 odstotkov osnovnih šol v Sloveniji. Osnovna šola Prevalje se zaradi prostorskih težav ni takoj vključila (manjkale so telovadnica, jedilnica in kuhinja). Po ureditvi razmer so imenovali projektno skupino, ki je vodila priprave za zagotovitev prostorskih in kadrovskih pogojev. Šola je organizirala roditeljske sestanke za starše prihodnjih prvošolčkov in jih natančno informirala o vsebini dela v devetletki. Uredili so učilnice z igralnimi kotički in posebni vhod za najmlajše. K učiteljici so uvedli še dodatno vzgojiteljico v 1. razredu. V vrtcu ni več male šole, za najmlajše je organizirano jutranje varstvo in podaljšano bivanje. V razredu so tudi učenci s posebnimi potrebami, zato se je v razredu znižal normativ z 28 na 24 učencev. V šolskem letu 2003/2004 so intenzivno stekle priprave na obvezen prehod 5. razreda v 7. razred devetletke. Učenci 5. razredov so postali sedmošolci.

»Devetletka je prinesla v šolo večjo sproščenost, učenci so napredovali na govornem področju. Celodnevna šola morda ni bila uvedena v pravem času,« pravi ravnateljica. Učenci, starši in učitelji so novost dobro sprejeli.

Read more

Filtering options

Search

Content type

Categories
Categories
Categories
Categories
Categories

Region selection


2008 - 2024 © KAMRA, Production: TrueCAD d.o.o.