Poleg papirniškega materiala in spominkov so bile pomemben prodajni artikel trgovine tudi razglednice lastne izdelave. Fotografije zanje je posnel Anton Šušteršič, ki je bil zavzet amaterski fotograf.
Na razglednicah so bili številni motivi iz slovenskih in hrvaških krajev, kupiti pa je bilo mogoče tudi godovne, rojstnodnevne, božično-novoletne in velikonočne voščilnice. Njihove razglednice lahko prepoznamo po posebnem znaku elipsaste oblike, v katerem so zapisane črke EMTE, ki predstavljajo prvi črki imena in priimka Marije Tičar.
Ohranilo se je večje število fotografij oziroma razglednic Antona Šušteršiča, ki jih hranijo na različnih mestih, npr. v Slovenskem etnološkem muzeju (SEM) in Zgodovinskem arhivu Ljubljana (ZAL).
V SEM-u imajo zbirko steklenih in poliestrskih črno-belih negativov, ki jih je muzeju leta 2013 poklonil Antonov vnuk Peter Šušteršič. Gre za majhen del večje zbirke, ki se je uspel ohraniti (20 škatel s 478 negativi, od katerih je 226 steklenih).
Največ posnetkov je iz Ljubljane (prevladujejo motivi ljubljanskih ulic in trgov, poleg tega pa so tudi posnetki kopališča Ilirija in kopališča na Ljubljanici, parka Tivoli, gradu Tivoli in Fužinskega gradu, mednarodnega mladinskega kongresa na Plečnikovem stadionu za Bežigradom (1938), slovesnosti ob odkritju spomenika kralju Aleksandru na Kongresnem trgu (1940), Ljubljanskega velesejma, narodnih noš. Poleg posnetkov iz Ljubljane so v zbirki tudi fotografije iz drugih slovenskih in hrvaških krajev ter nekaj osebnih posnetkov.
V Zgodovinskem arhivu Ljubljana hranijo 26 arhivskih škatel negativov na steklenih ploščah (cca. 560 kosov) ter celotno serijo H3 z razglednicami (cca. 2700 kosov). S popisom in digitalizacijo pričenjajo v letošnjem letu (2025). Določene razglednice z oznako EMTE (cca 300) so razporejene v različne fonde tudi glede na tematiko (trgi, ceste, ulice, parki, objekti ipd.). Slednje so popisane in digitalizirane.
Med obema vojnama je na Slovenskem delovalo kar nekaj pokrajinskih fotografov in založnikov, ki so izdajali razglednice lastne proizvodnje, poleg Marije in Antona Šušteršič tudi Josip Pelikan, Josip Pogačnik, Lojze Šmuc, Vekoslav Kramarič …
Viri:
- Špiček, Miha: Odkrit del fotografske zapuščine papirnice M. Tičar v Ljubljani: obogatitev fototeke SEM z negativi razglednic ljubljanskega fotografa Antona Šušteršiča. Etnolog: glasnik Slovenskega etnografskega muzeja, 2014, str. 267-270