Po letu 1991 je podjetje Ilirija z izdelki prodrlo na nove tuje trge, izboljševalo svoje izdelke in pripravljalo mnoge nove pripomočke za nego in boljše počutje.
Nova mejnika v zgodovini podjetja sta zaznamovali leti 2003 in 2006. Leta 2003 je krmilo Ilirije prevzela nova uprava, ki je tovarno popeljala na novo pot, leta 2006 pa je podjetje odkupilo Lek kozmetiko in skupaj s priznanim slovenskim svečarjem ustanovilo novo podjetje za proizvodnjo sveč.
Skupina Ilirija danes v treh tovarnah v Sloveniji in štirih podjetjih v tujini zaposluje več kot 250 zaposlenih. Ilirija ima v Lendavi proizvodni obrat, ki je bil leta 2009 popolnoma prenovljen v skladu z vsemi predpisi EU glede urejenosti proizvodnje kozmetike. V lendavskem obratu proizvajajo lasno in obrazno kozmetiko ter barve za lase. Z naložbo v ta obrat podjetje ša laže sledi sodobnim smernicam, ki zahtevajo vrhunske izdelke in čim kakovostnejše sestavine.
Skupina Ilirija je največji proizvajalec kozmetike v tem delu Evrope. Ponudba družbe je zelo obsežna, saj zajema profesionalno kozmetiko za uporabo v frizerskih salonih, lasno kozmetiko, kozmetiko za nego obraza in telesa, sveče in čistila. Na trg pošilja izdelke v okviru lastnih blagovnih znamk: na primer lasna kozmetika Subrina (nekdaj Narta) – Subrina Recept, barve za lase Subrina Charm, Subrina Saten, Sabrina Supreme in Subrina creme color, Subrina professional za uporabo v frizerskih salonih, potem znamke Klas, Dan na dan, Frizer, kozmetika za obraz Green Line, Subrina body, Amai, Macho, Zaščitna krema 48, Biodent, Bibisan, Biokill, Vitergin in druge. Sveče prodajajo pod blagovno znamko Ilirija light, linija Čisto pokriva čistila, znamka Ilirija pa izdelke za nego usnja.
Podjetje Ilirija je za svoje izdelke prejelo številne nagrade in priznanja, na primer Subrina Superbrand 2007, Slovenski oskar za embalažo izdelkov Subrina leta 2004.
V okviru Ilirije deluje Subrina Studio, priznan frizerski studio, v katerem delujejo ustvarjalci novih trendov pri pričeskah in barvah las. Sodelavci Subrina Studia izvajajo predstavitve Ilirijinih izdelkov ter novih trendov v frizerstvu po Sloveniji in v tujini, predvsem pa skrbijo, da so vsi izdelki Ilirije odlične kakovosti in varni za uporabnike.
Ilirija je bila v 70-ih letih pokroviteljica številnih slovitih festivalov, kot sta Splitski festival in Slovenska popevka. Pokroviteljstvo je pomenilo vstop Subrina Studia, tedaj pod imenom Narta Studio, na slovensko in tujo zvezdniško sceno.
Skupina Ilirija danes v treh tovarnah v Sloveniji in štirih podjetjih v tujini zaposluje več kot 250 zaposlenih. Ilirija ima v Lendavi proizvodni obrat, ki je bil leta 2009 popolnoma prenovljen v skladu z vsemi predpisi EU glede urejenosti proizvodnje kozmetike. V lendavskem obratu proizvajajo lasno in obrazno kozmetiko ter barve za lase. Z naložbo v ta obrat podjetje ša laže sledi sodobnim smernicam, ki zahtevajo vrhunske izdelke in čim kakovostnejše sestavine.
Skupina Ilirija je največji proizvajalec kozmetike v tem delu Evrope. Ponudba družbe je zelo obsežna, saj zajema profesionalno kozmetiko za uporabo v frizerskih salonih, lasno kozmetiko, kozmetiko za nego obraza in telesa, sveče in čistila. Na trg pošilja izdelke v okviru lastnih blagovnih znamk: na primer lasna kozmetika Subrina (nekdaj Narta) – Subrina Recept, barve za lase Subrina Charm, Subrina Saten, Sabrina Supreme in Subrina creme color, Subrina professional za uporabo v frizerskih salonih, potem znamke Klas, Dan na dan, Frizer, kozmetika za obraz Green Line, Subrina body, Amai, Macho, Zaščitna krema 48, Biodent, Bibisan, Biokill, Vitergin in druge. Sveče prodajajo pod blagovno znamko Ilirija light, linija Čisto pokriva čistila, znamka Ilirija pa izdelke za nego usnja.
Podjetje Ilirija je za svoje izdelke prejelo številne nagrade in priznanja, na primer Subrina Superbrand 2007, Slovenski oskar za embalažo izdelkov Subrina leta 2004.
V okviru Ilirije deluje Subrina Studio, priznan frizerski studio, v katerem delujejo ustvarjalci novih trendov pri pričeskah in barvah las. Sodelavci Subrina Studia izvajajo predstavitve Ilirijinih izdelkov ter novih trendov v frizerstvu po Sloveniji in v tujini, predvsem pa skrbijo, da so vsi izdelki Ilirije odlične kakovosti in varni za uporabnike.
Ilirija je bila v 70-ih letih pokroviteljica številnih slovitih festivalov, kot sta Splitski festival in Slovenska popevka. Pokroviteljstvo je pomenilo vstop Subrina Studia, tedaj pod imenom Narta Studio, na slovensko in tujo zvezdniško sceno.