Z zbiranjem informacij si turistično središče ustvari podlago za oblikovanje takšnega trženjskega spleta, ki bo zadovoljil turiste na ciljnem trgu. Marketinški splet lahko opredelimo kot bistvo marketinškega načrtovanja, znotraj katerega so posamezni elementi marketinškega spleta prilagojeni izbranim tržnim segmentom. Ljudje so tisti, ki imajo pri izvajanju turističnih storitev izredno pomembno vlogo. Pri izvajanju zelo zahtevnih storitev morajo biti izvajalci oziroma prodajalci stokovno usposobljeni. Tržna cena za turistični proizvod je sestavljena iz stroštvo spleta turističnega proizvoda oziroma turistične storitve, stroškov spleta komuniciranja v turizmu, stroškov spleta distribucije, stroškov poslovanja, fiskalnih in drugih stroškov ter dobička. Ceno določa turistično tržišče, poudarek pa je na vplivu povpraševanja. Oblikovanje cene turistične storitve mora biti skladna z marketinško strategijo, saj gre za sestavni del marketinškega spleta. Komuniciranje v marketingu mora biti usklajeno s turističnim izdelkom, ceno in distribucijo. Pri tem uporabimo tiste metode komuniciranja v marketingu, s katerimi bodo turisti iz ciljnih tržnih segmentov prejeli ustrezno sporočilo in s katerimi bodo vzpostavili pozitiven odnos do turističnega središča.
Ker ima Lovrenc na Pohorju nekaj kulturno-zgodovinskih znamenitosti, so se pred leti odločili za projekt Lovrenc – muzej na prostem. Osnova tega projekta, ki je trnenutno v fazi izvajanja, je Ladejenkova hiša. Poleg te hiše bo v okviru tega projekta zaživela še Farška pajštva, Pernatova žaga in Pernatova kovačija. Posebnost tega projekta je v tem, da teh objektov ne selijo, ampak jih predstavljamo na obstoječih lokacijah. Prvi objekt, ki je že obnovljen, je Farška pajštva.