Za vsako tovarno avtomobilov so izjemno pomembni uspehi športnih izvedb posameznih modelov.
Že prvo leto po začetku proizvodnje so predstavili model 508 S, Balilla sport. Dvosedežni spider, s poudarjeno aerodinamično linijo je ustvaril Ghia. Nekateri deli karoserije so bili iz aluminija. Mali športnik, ki je imel motor 108 S, s kompresijskim razmerjem 7:1 in uplinjačem Zenith 30 je lahko razvijal 30 KM pri 4000 obratih in dosegal 110 km/h. Njegove tehnične zmožnosti so bile kmalu dokazane na dirki Mille Miglia leta 1933 in zmago posadke Ricci-Maggi v kategoriji do 1100cm, s povprečjem 86,7 km/h.
V letu 1934 se prenovljena Balilla Sport udeleži dirke »Coppa d`Oro«, avtomobilska dirka dolga 5700 km, ki je bila takrat največja dirka na svetu. Balilla je dosegla prvo mesto in zaradi tega uspeha je bila Balilla Sport »prekrščena« v model »Coppa d`Oro«.
V letu 1934 se prenovljena Balilla Sport udeleži dirke »Coppa d`Oro«, avtomobilska dirka dolga 5700 km, ki je bila takrat največja dirka na svetu. Balilla je dosegla prvo mesto in zaradi tega uspeha je bila Balilla Sport »prekrščena« v model »Coppa d`Oro«.