Zamisel o proizvodnji traktorjev je vseboval Srednjeročni program razvoja Slovenskih železarn za obdobje 1971 – 1975. Ta je na pobudo Železarne Štore predvidel večjo stopnjo predelave izdelkov iz jekla in litine, kar bi se lahko realiziralo s tovarno traktorjev.
Leta 1972 je bila podpisana pogodba o dolgoročni industrijski kooperaciji s firmo FIAT, ki je predvidela skupno vlaganje v tovarno traktorjev, ki naj bi jo postavili na 15.000 m² velikem območju, delu nove industrijske cone Štore 2.
Njena izgradnja se je pričela leta 1974, svečano pa so tovarno odprli 21. junija 1977. Na otvoritvi je bil med govorci tudi predsednik firme FIAT, dr. Riccardo Chivino.
Letna kapaciteta tovarne je bila 10.500 traktorjev, v kooperaciji pa je imela Železarna Štore 40 % delež, jugoslovanski kooperanti 30 % ter FIAT 30 %. Nazivne kapacitete niso bile nikoli dosežene, saj je največja letna proizvodnja dosegla nivo 5.340 traktorjev.
Prvi traktor je „prišel” s tekočega traku 25. februarja 1978.
Tovarna se je v času obratovanja srečevala z velikim nasprotovanjem takratnega največjega proizvajalca traktorjev IMT Beograd, kar je skupaj s krizo na svetovnem trgu vodilo k njenemu zaprtju. FIAT je v času krize zmanjšal nakup traktorjev v Štorah, kar je povzročilo velike finančne težave in imelo za posledico zaustavitev tovarne 31.12.1985.
V času obratovanja je bilo izdelanih 35.938 traktorjev, od tega jih je šlo v izvoz 13.812. Tovarna traktorjev je na svojem višku zaposlovala 320 ljudi.
Traktorji Štore 402, 404, 502 in 504 so bili znani kot izredno kvalitetni in so še danes zelo iskani.
Tradicijo proizvodnje in prodaje traktorjev danes nadaljuje družba ITRO d.o.o. Štore, ki je največji prodajalec traktorjev grupacije New Holland (združuje nekdanje znamke FORD in FIAT) v Sloveniji.
Prvi, v Sloveniji izdelani traktor Štore z oznako 402, je na ogled v Tehniškem muzeju Slovenije v Bistri pri Vrhniki.