„Preteklost je v spominu skoraj obvezno nostalgična. Ko se ji približamo skozi prikladno, pozitivno usmerjeno podobo, pa je lahko prijetno doživetje. In projekt pred nami predstavlja nekakšen lirično obarvan obračun s preteklostjo. Podoba je sicer v nekem smislu vedno manipulativna, vendar v našem primeru dejstev ne potvarja ali prikriva. Vse je spreminjajoče in v gibanju. V aktualni vsakodnevni hitrosti dogajanja, globalni, splošni poplavi informativnega, nestabilnosti idejnega, raznovrstnosti sprejemljivega je »erozija sveta« proces, ki ne preseneča. Veselje, ki ga občutimo v spominu na mladost pa še vedno ostaja. Zato zamisli in delu Zdenka Bombeka vsa pohvala.”
1. Dejan Mehmedovič, (2012). V Bombek, Z.. Obrazi Kopra = I volti di Capodistria [prevod v italijanščino Lea Caharija] (str. 5-6). [Koper]: Pokrajinski muzej Koper, 2012
„Pri projektu Obrazi Kopra gre za sistem „nekoč-danes”, kjer sem pridobil stare fotografije Koprčanov in Koprčank iz obdobja 1950-60-70-tih let in na njihovi osnovi fotografiral, na istem mestu, s čimbolj podobno držo telesa in mimiko obraza, v istem časovnem obdobju dneva ter letnega časa, iste ljudi. Tako sem ustvaril zanimivo primerjavo stare (iz 1950-60-70 let) in nove (posnete v letih 2011- 2012) fotografije, ki sestavljeni skupaj v diptih „nekoč-danes”, prikazujeta razvoj mesta, še bolj pa spremembo istega človeka. Ob tem se pojavljajo številna pričevanja iz takratnega obdobja, nostalgije, spomini, anekdote, družinske vezi ter ganljiva srečanja takratnih prijateljstev in obuditve le-teh. Vse je v znaku Kopra in Koprčanov, kjer se preko starih fotografij razbere takratno življenje, delo, sobivanje ali kakršno koli povezanost z mestom Koprom.
Obdobje med leti 1950 in 1980 je za takratno mesto Koper in okolico bilo politično burno, arhitekturno nasičeno, gospodarsko ekspanzivno ter zaradi takratne velike delovne migracije tudi življenjsko raznoliko.
Razstava Obrazi Kopra je spodbudila marsikatero nostalgičnost spomina na otroška leta, tako akterjem, ki so sodelovali v projektu, kot tudi gledalcem, Koprčanom, ki so opazili njim znane obraze in prepoznali lokacije po mestu in bližnji okolici.”
Zdenko Bombek