Zgodovina in življenje mariborskega Starega mostu v letih 1957-1968
V letih 1957-1968 so časopisi poročali:
ČEZ MOST – NIČ VEČ Z VOZOVI
Promet z vprežnimi vozili preko glavnega mostu v Mariboru prepovedan – Odslej bodo vozili preko pobreškega mostu
Uprava za ceste LRS, sekcija Maribor, je s črtami razdelila cestišče za kolesarje in motorna vozila, Tajništvo za notranje zadeve OLO Maribor pa je izdalo odločbo, s katero prepoveduje voznikom z vprežnimi vozili še naprej voziti preko glavnega most …
… Vse to so le začetni ukrepi, katerim se bodo morali podrediti vozniki vprežnih vozil, motornih vozil in slednjič tudi pešci. S prepovedjo vožnje vprežnih vozil preko glavnega mostu nismo med prvimi, saj so take varnostne prometne ukrepe po najprometnejših cestah že zdavnaj uvedli v vseh naših večjih mestih.
Večer, 6. september 1960, str. 4
OGLASI
NA GLAVNEM MOSTU SEM IZGUBIL KLOBUK. Prosim vrnite ga v okrepčevalnici na Glavnem trgu.
Večer, 11. december 1962, str.7
DESET MARIBORSKIH MOSTOV
…. Kot že rečeno, Maribor je dobil svoj peti most pred petdesetimi leti. Stari leseni most je počasi dotrajal. Okrog lokacije novega mostu je bilo veliko prahu in slednjič je zmagala varianta nemških trgovcev. Most naj stoji v podaljšku Gosposke ulice. Lesenega mostu zategadelj še niso podrli. Svoj konec je dočakal šele leta 1922. Vse stebre starega mostu so morali populiti iz dravskega dna zaradi splavarjev. Zanimivo pa je, da so les prodali, ker je bil zelo lep in so si ljudje iz njega dali izdelato pohištvo. Neposredni povod za konec starega mostu je bila smrt sina avstrijskega generala Boroeviča. Nadobudni mladenič je sredi noči za stavo balanciral po ograji lesenega mostu in vse skupaj se je tragično končalo. Zanimivo je tudi to, da avstrijski vojaki niso smeli čez Dravo po novem mostu, marveč po starem, lesenem. Bili so namreč pregrdo oblečeni za novi, državni most.
Večer, 23. november 1963, str. 12