Železniška postaja v Kamniku je bila končana v letih 1940 in 1941.
Pri načrtovanju postaje so sodelovali Železniška direkcija, Plečnikov učenec Vinko Glanz ter Jože Plečnik, ki je na koncu spremenil Glanzov načrt in določil obliko fasade in strehe. Plečnikova je tudi notranja oprema iz leta 1954. Stavba je zasnovana kot stebrna lopa, čelna loka se ujemata s portalom tunela. Za fasado je Plečnik uporabil značilna kamen in opeko. Plečnik je leta 1954 izdelal načrte za ureditev perona, kar pa ni bilo izvedeno.
O Plečnikovem sodelovanju pri načrtovanju in izgradnji železniške postaje je spregovorila dr. Andreja Eržen, zgodovinarka, direktorica Agencije za razvoj turizma in podjetništva v občini Kamnik.
Literatura:
Andrej Hrausky: Jože Plečnik v Ljubljani in Sloveniji: vodnik in zemljevidi. Ljubljana: Mladinska knjiga, 2007.
Saša Lavrinc: Železniška postaja Kamnik – Mesto: Dediščina arhitekta Jožeta Plečnika v Kamniku in okolici (III.). Kamniški občan, 4. oktober 2007.