Smeh je svojo filmsko pot začel v Zagrebu leta 1924. Na začetku je snemal reportažne prispevke za francoska Pathé in Gaumont. Od leta 1926 je bil snemalec pri Stella-Filmu v Zagrebu. Eden najbolj ambicioznih projektov te hiše je bil celovečerni film Življenje in smrt Stjepana Radića (Stjepan Radić u životu i smrti), pri katerem je Anton Smeh sodeloval kot snemalec.
Leta 1927 se je poskusil v glavni moški vlogi v filmu Ciganska kri (Ciganska krv), vendar ga zaradi pomanjkanja denarja niso končali. Posneti material, ki ga hrani Slovenska kinoteka, se je vseeno ohranil.
Leta 1931 se je zaposlil pri Jugoslovenskem prosvetnem filmu v Beogradu, kjer je poleg številnih dokumentarnih filmov posnel tudi nekatere umetniške filme v koprodukciji. Sodeloval je pri snemanju celovečernega dokumentarnega filma Med vzhodom in zahodom – Beograd, prestolnica Srbije, pri snemanju jugoslovansko-češkega filma A življenje teče dalje, kasneje je v avstrijski koprodukciji posnel še turistično-umetniški film Otroci narave.
Pri snemanju filma A življenje teče dalje (A život jde dál) je sodeloval kot snemalec zunanjih posnetkov. Zgodba dalmatinskih ribičev je luč sveta zagledala leta 1935. Pred njegovo kamero je stala najslavnejša slovenska predvojna filmska igralka Ita Rina. Film je bil na filmskem festivalu v Benetkah nominiran v kategoriji tujih filmov.
Leta 1936 je začel snemati za drugo produkcijsko hišo, Jugoslovenski privredni film, kjer je ostal do leta 1941. V tem času je posnel vrsto reportaž in drugih filmov za domače in tuje družbe.
Leta 1938 je v proizvodnji Prosvetne zveze nastal prvi slovenski zvočni film z naslovom Mladinski dnevi. To se je zgodilo približno deset let po uveljavitvi zvoka v filmu. Film prikazuje sprejem kneza Pavla Karadjordjevića na železniški postaji v Ljubljani, sprevod telovadcev in narodnih noš po ljubljanskih ulicah, mašo na Plečnikovem stadionu za Bežigradom in telovadni nastop. Delo je režiral dr. Mario Foerster, snemala sta Anton Smeh in France Cerar.
Pred začetkom vojne je začel snemati celovečerni igrani film Ljubica in Janja (Ljubica i Janja), vendar je snemanje prekinila vojna.
Med vojno je snemal za različne naročnike, predaval na šoli za partizanske vojne dopisnike, snemal boje na Sremski fronti ter osvoboditev Beograda in Zagreba.