Avto-moto društvo Boris Kidrič je bila ena izmed najstarejših tovrstnih organizacij na širšem mariborskem prostoru. Pod okriljem Društva ljudske tehnike je že leta 1945 pri Železniških delavnicah deloval avto-moto krožek, kjer so člani predvsem popravljali stare motorje in vozila, ki jih je za seboj pustila nemška vojska. Kmalu so usposobili dve motorni kolesi ter osebni avtomobil in lahko začeli z usposabljanjem voznikov motornih vozil. Krožek je imel posebno sekcijo, ki se je ukvarjala z avto-moto športom. V takšni obliki je krožek deloval do leta 1962, ko je postal samostojen in se poimenoval Avto-moto društvo Boris Kidrič Maribor.
Društvo se je vključilo v Avto-moto zvezo Slovenije in Avto-moto zvezo Jugoslavije. Tovarna železniških vozil Boris Kidrič je društvu v Komenskega ulici odstopila gradbeno zemljišče, kjer je bila zgrajena stavba, v kateri je bila uprava društva, osnovna sredstva in vozniška šola. Poleg izvajanja redne vzgoje voznikov motornih vozil je društvo vzgajalo tudi pionirje po osnovnih šolah. Društvo je vzgojilo odred pionirjev prometnikov na območju taborskih osnovnih šol in jih opremilo z ličnimi uniformami. V letu 1982 je društvo slavilo 20 let obstoja.
Najvišji organ društva je bila skupščina, operativno pa je društvo vodil 19-članski upravni odbor. V začetku 80-ih let je imelo društvo 750 članov. Za praktično vožnjo je imelo društvi 6 vozil Zastava 101 in eno vozilo Zastava 750 ter dva avtosimulatorja v elektronski učilnici.