Tako so leta 1980, deset let od prve napovedi njene izgradnje, tudi Brežice dobile sodobno blagovnico, kjer je bilo raznovrstno blago naprodaj na več tisoč kvadratnih metrih površin. Pred tem je bila najsodobnejša brežiška trgovina samopostrežni market iz leta 1968 na Cesti 21. maja, današnji Bizeljski cesti. Ponudbo marketa »na Hrastinci« je v mestu dopolnjevalo več manjših specializiranih trgovin in seveda mestna tržnica, ki je pred selitvijo na današnje mesto domovala v senci kostanjevega drevoreda med sedežem občine in Vodovodnim stolpom. Poleg navedenih mest trgovanja je bilo še desetletja po drugi svetovni vojni pomemben kraj poslov in vsakršnih kupčij sejmišče ob starem brežiškem mostu, daleč naokoli znano po prodaji prašičkov.
Četudi je občina Brežice veljala za izrazito agrarno tako po gospodarski kot prebivalstveni strukturi (leta 1980 je od kmetijstva živelo 32 odstotkov občanov), so na začetku osemdesetih let potrošniki opažali, da mesto zaostaja pri preskrbi z nekaterimi živili. Tistim, ki nakupov niso mogli opraviti pred poldnevom, se je dogajalo, da v trgovini ni bilo več ne kruha ne mesa. Napredek v oskrbi s pekovskimi izdelki je obetala nova mestna pekarna, ni pa bilo izgledov za izboljšanje založenosti mestne tržnice. Mnogi okoliški kmetje so namreč pridelke tradicionalno nosili naprodaj v Zagreb, zato ni bilo nič nenavadnega, če ste na tamkajšnji tržnici kot prodajalce srečali Artičane, Globočane itd.
Duško Maraš, vodja delegacije krajevne skupnosti za občinsko skupščino, je v pogovoru ob priložnosti obiska uredništva Dolenjskega lista v Brežicah februarja 1980 med drugim izrazil mnenje, da se domači podjetji, velika kmetijska zadruga Agraria Brežice in trgovsko-gostinsko podjetje Posavje Brežice, premalo trudita za preskrbo mesta. Za napako je štel, da to vprašanje ni nikoli prišlo na dnevni red občinske skupščine oz. družbenopolitičnih organizacij, a se je obenem nadejal, da bo z odprtjem blagovnice, ki je takrat že bila živahno gradbišče, rešeno. Izrekel je tudi misel, vredno sodobnega in ozaveščenega potrošnika: »Nam potrošnikom je vseeno, kdo ima v rokah trgovino, da je le blago dobro, izbira zadostna in da cena ustreza kakovosti.«