V listu Gradimo objavlja radijsko rubriko Ko poslušamo ljubljanski radio in kritično ocenjuje glasbo, glasbene značilnosti.
Pregelj se je strogo lotil kritike sestavljanja radijskega programa. V njegovih besedah sledimo težnji po čim večji raznolikosti zabavnih oddaj. Glasbenim programom narekuje premagovanje zguljenih standardnih operetnih napevov in nesmiselne plesne muzike.
V okviru radijske rubrike v reviji Gradimo je opisoval svoje občutke ob poslušanju različnih oper. Iz tega izvemo, katera operna dela so se vrstila na radiu po koncu vojne.
Bogo Pregelj je v teh kratkih prispevkih svetoval pripravljavcem radijskih oddaj kako izboljšati reportaže. Reportaže bodo postajale prijetnejše, če bodo vključevale živahne dialoge in jih bodo spremljale živahnejše napovedovalčeve besede. Takole Pregelj v enem izmed tekstu z naslovom Ko poslušamo ljubljanski radio.
O tem več izveste v priloženih tekstih.
Kot spomin na otroštvo ostajajo radijske pionirske oddaje. Še v zrelejših letih jim je rad prisluhnil. Predstavljamo vam spomine na zgodbo O kresničku, ki je izgubil lučko.
V okviru radijske rubrike v reviji Gradimo je opisoval svoje občutke ob poslušanju različnih oper. Iz tega izvemo, katera operna dela so se vrstila na radiu po koncu vojne.
Bogo Pregelj je v teh kratkih prispevkih svetoval pripravljavcem radijskih oddaj kako izboljšati reportaže. Reportaže bodo postajale prijetnejše, če bodo vključevale živahne dialoge in jih bodo spremljale živahnejše napovedovalčeve besede. Takole Pregelj v enem izmed tekstu z naslovom Ko poslušamo ljubljanski radio.
O tem več izveste v priloženih tekstih.
Kot spomin na otroštvo ostajajo radijske pionirske oddaje. Še v zrelejših letih jim je rad prisluhnil. Predstavljamo vam spomine na zgodbo O kresničku, ki je izgubil lučko.