Okraševanje bivalnih prostorov je del tradicije, ki je svojo vsebino črpala iz tekstilnih vzorcev. Poznamo več slikopleskarskih načinov krašenja stropov in sten, ki prispevajo k dodani vrednosti stavbe in ohranjajo značaj kulturnega spomenika.
Restavratorji se pri svojem delu pogosto srečajo s stenskimi poslikavami različnih obdobij. V zadnjem času je še posebej pogosta pobuda Zavoda za varstvo kulturne dediščine po ohranjanju krasilnih stenskih poslikav, dodano estetsko vrednost pa prepoznavajo tudi zasebni lastniki. Okraševanje bivalnih prostorov je del tradicije, ki je svojo vsebino črpala iz tekstilnih vzorcev. Slikopleskarji, soboslikarji in črkoslikarji so bili cenjeni poklici z znanjem osnovnih pravil ornamentnega oblikoslovja ter osnov razvoja stenskega slikarstva in slogov. Stena in strop sta del prostora, pri katerem ima za namen krašenja vsak svoje zakonitosti. Strop so delili na polja v obliki simetrijske osi. Osredje je bilo označeno kot centralno mesto z mnogokotnim, krožnim ali eliptičnim likom, ki je simetričen. Vogalna polja so se prilagajala obliki stropnega lika in obliki sredinskega motiva. Steno so navadno razdelili na tri višinske predele. Ob tleh je vznožni ali talni pas, ob zgornjem robu stene pa je venčni pas. Med obema je osrednji del stene, ki je okrašen s šablonami ali vzorčnimi valjčki. Vzorci vedno sledijo vertikalni smeri, saj s tem krepijo karakter nosilnosti in pokončnosti stene.
Okrašene stene in stropi bivalnih prostorov prispevajo k dodani vrednosti stavbe in ohranjajo značaj kulturnega spomenika.
Slikarske poslikave na fotografijah so nastale izpod spretnih rok slikoplesarja Romana Suhadolnika, ki se je rodil 1957 na Vrhniki. V vajeniškem obdobju mu je bil najboljši učitelj in vzornik oče Janez. Leta 1972 je na mladinskem tekmovanju »Festival rada omladine Jugoslavije« v Čačku zasedel drugo mesto. Obrti se je izučil pri Obrtnem centru na Vrhniki leta 1974, kjer je delal 10 let. Danes si prizadeva, da bi svoje znanje o dekorativnih tehnikah stenskih poslikav prenesel naprej. Fotografije so nastale na razstavi njegovih del in zbirke orodja v Knjižnici Mirana Jarca Novo mesto.