Logatec z okolico v času 1. svetovne vojne
Lega Logatca ob glavni cesti in železniški progi Dunaj-Ljubljana-Trst je pripomogla k temu, da je postal kraj pomembna točka zaledja soške fronte.
Lega Logatca ob glavni cesti in železniški progi Dunaj-Ljubljana-Trst je pripomogla k temu, da je postal kraj pomembna točka zaledja soške fronte.
Kolodvorska ulica danes poteka od začetka Male ulice, v katero zavijemo iz Dalmatinove ulice, do konca Trga osvobodilne fronte. V 19. in delu 20. stoletja je obsegala ...
V Knjižnici Frana Levstika v Velikih Laščah je v sodelovanju s Kmetijsko zadrugo Velike Lašče in ob podpori občine Velike Lašče potekal projekt »Zadruge in zadružno ...
Industrializacija Kranja se je začela po 1. svetovni vojni. Kranjski podjetniki so v mesto pripeljali češki, poljski in nemški kapital. Ustanovljali so predvsem ...
Tovarna avtomobilov in motorjev Maribor (TAM) je vrsto let predstavljala enega od stebrov mariborske industrije. Ustanovili so jo Nemci med drugo svetovno vojno ...
V Ljubljani in okolici so bile med prvo svetovno vojno, od leta 1915, organizirane vojaške delavnice V. armade. Nahajale so se v Šiški, na Vodmatu v Mostah, Šentvidu ...
Tehnična dediščina je nedvomno pomemben del kulturne dediščine, na katero pa žal pogosto pozabljamo in še nima mesta, ki bi si ga zaslužila.
V letu 2012 praznuje 80 let avto, ki je še vedno močno prisoten v naši zavesti in spominu. Mnogi med nami so ga uporabljali vsakodnevno, nekateri samo za delo, se ...
Simon Kukec velja za najpomembnejšega pivovarja na našem območju in Laščani ga imenujejo »oče laškega piva«, saj je prav on začel in več desetletij uspešno gradil ...
Kot uradno ime za lokalno cesto se omenja konec 18. stoletja kot „Triesterstrasse”. Tržaška cesta na območju Mestne občine Ljubljana je odsek zgodovinske ...