V mesecu maju 2017 smo v Muzeju novejše zgodovine Celje pripravili razstavo o popularni kulturi z naslovom Jeans generacija: Celjska popularna kultura od kavbojk do mobitela. Na njej smo postavili na ogled zbrano dogajanje na področjih glasbe, modnega stila, literature, prizorišč, festivalov, filma in kinematografije ter sodobne tehnologije, katerim je bila skupna množičnost in priljubljenost predvsem med pripadniki mlajše generacije. Ti so vse od petdesetih let dalje svoj način življenja, slog, miselnost in vrednote oblikovali pod vplivom popularne kulture iz zahodnih držav, ki je k nam postopoma prodirala z množičnimi mediji. Posnemanje oblačenja, poslušanje določenih glasbenih zvrsti, občudovanje filmskih zvezdnikov, prebiranje tuje literature in zahajanje na različna mladinska prizorišča, so pomenila odklon od starejših generacij in upor njihovim idejam o tem, kako naj bi preživeli mladost. Čeprav so mladinsko svežino in izvirnost že po prvih nekaj letih poblagovila različna podjetja s svojo ponudbo in ji odvzela njen prvotni revolucionarni naboj, pa se zgodba o nastajanju in razvoju popularne kulture nikoli ni zaključila. Vse njene pojavne oblike so obstale ravno s tem, ko so vedno znova vznikale, se spreminjale, vračale in zaznamovale ne le mlade generacije, temveč tudi vse tiste, ki so jih spremljale v ključnem življenjskem obdobju nastajanja njihove identitete. Razstava o celjski popularni kulturi zato ni zajela zaključenega časovnega obdobja, temveč je zabeležila dogajanje vse do danes, ki se v novi obliki, vselej delno zgledujoč se po preteklosti, pojavlja vedno znova.
Per saperne di più