Pravila za udeležbo
V reviji »Avto in sport« so v novembrski številki tik pred pred dirko objavili nekatera pravila, ki so se jih držali na dirki: tekmovanje so ocenjevali po mednarodnem pravilniku F. I. C. M in nacionalnem pravilniku S. M. K. J. (t. j. Savez motoklubova Kraljevine Jugoslavije), vozila so morala ustrezati obema pravilnikoma ter biti opremljena z dvema medsebojno neodvisnima zavorama. Pravico startanja so imeli vsi verificirani člani klubov, včlanjenih v S. M. K. J. ob izpolnitvi pogojev v tem razpisu. Ocenjevali so izključno po skupno doseženem času v obeh smereh. Pri enakih časih v isti kategoriji je zmagalo motorno kolo z manjšo kubično prostornino. Tekmovali so v dveh večjih skupinah: turni in športni motorji z različnimi prostorninami. Start je bil stoječ, posamično, razen v skupini A kategorije do 125 ccm, kjer so štartali po dva naenkrat.
Razmak startov je bil natančno ena ali dve minuti, po odredbi starterja. Vsakemu vozaču je bil dovoljen samo po en start v točnem razmaku. Vsak tekmovalec je smel startati v ustrezajoči ali višji kategoriji ter bil dolžan pred startom morebitno spremembo javiti športni komisiji. V nasprotnem primeru je bil uvrščen v prijavljeno ali ustrezajočo kategorijo. Startanje izven konkurence ni bilo dovoljeno. Dirkač, ki bi ostal na dirkalni progi, se je moral takoj brezpogojno odstraniti z nje, posebno na zavojih, da ni oviral naslednjih voznikov.
Za vse kazenskopravne posledice, ki bi nastale zaradi prekršitve omenjenih odredb, je odgovarjal vsak voznik sam, prav tako pa tudi po športnem pravilniku. Vsi tekmovalci so morali biti za čas dirke in treninga zavarovani zoper nezgode. Pri treningu in na dirki je bilo dovoljeno voziti le z zaščitno čelado. Prireditelj ni odgovarjal za poškodbe oseb ali imetja, ki bi nastale med treningom ali dirko. Vsak tekmovalec je vozil na lastno odgovornost ter bil odgovoren za vsako poškodbo lastne ali tretje osebe in imetja. Proteste je bilo treba vložiti najkasneje 20 minut po končani dirki. Zoper odločbe športne komisije in izračunanje časa ni bilo možno protestirati.
Nagrade: Prvi v vsaki kategoriji je prejel častno darilo, drugi in tretji pa plaketo. Dirkač, ki je dosegel najboljši čas dneva, je prejel posebno darilo. Prav tako je prejel posebno darilo oni član prireditelja, ki je dosegel najboljši čas.
Uradni trening je bil izveden v soboto dne 5.novembra od 14.30 do 17. ure in v nedeljo dne 6. novembra od 9. do 12. ure. Vsak voznik je bil dolžan udeležiti se tega treninga. Vsa vozila je bilo treba dostaviti dne 6. novembra ob 11. uri tehnični komisiji, ki jih je na mestu starta pregledala ter odredila številke. Brez pregleda nihče ni smel štartati. Prijave za dirko je sprejemalo tajništvo Autokluba v Ljubljani, na Kongresnem trgu 1/1 do vključno 2. novembra.
O naknadno prispelih prijavah je odločil prireditelj. Vsako razlago tega razpisa si je pridržala športna komisija prireditelja.