Društvo je pretečenem obdobju sprovedlo 3 tečaje za šoferje amaterje z državnimi izpit in tako usposobilo 41 vozačev amaterjev. Uspeh bi bil tu še večji, da nismo imeli težav z osebnimi avtomobili, saj je bilo društvo v vseh letnih mesecih brez osebnega vozila.
To leto je zaživela tudi športna dejavnost. Izvedba meddruštvenih motodirk za prvenstvo Koroške je razgibala vse naše prebivalstvo in pokazala, da so prireditve možne, le dobre volje je treba ter mnogo delati.
Kot največje delo pa vsekakor predstavlja dograditev garaže s štirimi boksi, majhno delavnico, društvenimi prostori in higienskimi napravami. Zgradba nam bo še dolgo lahko v ponos domačemu kraju in tovrstni športni dejavnosti.
Uspeli smo rešiti najkritičnejši problem osebnih vozil za potrebe tečajev. Osebno vozilo Wanderer je bilo generalno obnovljeno in tako dokaj dobro usposobljeno za uporabo. Nadalje smo nabavili osebno vozilo Opel-Admiral, ga primerno obnovili, tako da isto kar zadovoljivo služi potrebam šole.
Tovorna vozila ZIS in PIONIR sta dokaj služila svojemu namenu, le PIONIR je imel nesrečo, t.j. večji karambol. Samo popravilo nas je stalo lepe denarje, še večji pa je izpad voženj.
Ivan Zupan
Vir: Iz poročila predsednika AMD Ravne za leto 1955.
Iz leta 1955
“Po občnem zboru v preteklem letu je odbor podvzel vse mere za izvedbo prvega tečaja, v katerega naj bi se vključilo vse zaostankarje preteklih let.Tečaj se je z malenkostno zakasnitvijo res pričel. Kot predhodno leto je tečaj vodil in na njem predaval tov. Praprotnik, ki mu gre tudi vsa pohvala za dobra predavanja in vodstvo tečaja. Žal nas je sredi dela zapustil vsled bolezni. Teoretični del je bil tik pred zaključkom, pripravil nam je snov za skripto, ki se je kasneje tudi obdelala ter izdala v okviru AMD Ravne. Po odhodu tov. Praprotnika je nastala trenutna zmeda in manjkal nam je člen v verigi, ki je zagotavljal in jamčil za uspeh dela šolsko tehnične komisije društva. Po posvetovanju na seji društva smo zaprosili tov.magistra Marjana Jovana, ki je poznan kot predavatelj v Dravogradu, da nam priskoči na pomoč
O popravilih na edinem šolskem avtomobilu »Wanderer« vam bo poročal gospodar – pripomniti je le, da je v vozilo vloženo v letu 1954 ogromno truda, dela in preko 150.000.- din. Da ta ropotarnica še deluje se imamo zahvaliti izključno vestnosti in iznajdljivosti gospodarja društva tov.Doberška. Kljub vsemu pa nam vozilo dela stalne preglavice in nagaja pri izvedbi tečajev in je poleg ostalih navedenih dejstev krivo za neuspeh v preteklem letu.
Ena med možnostmi nabave vozila, ki je nikakor ne izključujemo je tudi ta, da smo v tekmovanju preteklega leta vsekakor kandidati za nagrado AMZ Slovenije, katere 1. na- grada je novo motorno kolo in kot druga avtomobil.
Med zadnjimi podvigi v cilju pridobitve sposobnega vozila nam je v zadnjem času priskočil na pomoč še Vojni odsek Slovenj Gradec ter nam obljubil, da nam bo za nemoteno vršenje tečaja v katerem so vključeni tudi tečajniki dodeljeni po Vojnem odseku, oskrbi primerno vozilo.
Kot zaključek vsemu prizadevanju za nabavo sposobnega vozila ter izbiri in usposobitvi učnega kadra tečaja naj velja novemu odboru trud na rešitvi teh dveh problemov, ker bodo sicer vse svečane obljube in sklepi tega zbora o tolikih in tolikih tečajih v letu 1955 postavljeni na peščene temelje.
Drugo vprašanje po katerem je kot sem že uvodoma navedel, možno ocenjevati delo odbora – je perspektivno delo. Kot vsi večletni člani AMD Ravne vedo je bilo sleherno leto govora o lastnih prostorih. Vozila se potikajo po garažah in raznih skladiščih Železarne Ravne, ki nam sicer zahvaljujoč razumevanju nudijo gostoljubje in zavetje, vendar je to stanje za uspešen razvoj društva ne le nemogoče, temveč neznosno. V preteklem letu se je odbor krčevito oprijel sanj in teženj starih odborov in pričel takoj široko akcijo za gradnjo garaže in doma LT na Ravnah. Načrti Projekt Maribor, ki smo jih predložili revizijski komisiji v Slovenj Gradcu, so bili predloženi s precejšnjo zamudo. Jesen je bila tako rekoč pred vrati zato smo medtem vršili pripravljalna dela za gradnjo. Material, predvsem opeko, ki smo jo pridobili s podiranjem trafo postaje stare elektropeči, je bil z lastnim vozilom prepeljan na gradilišče, postavljena gradbena baraka. LOMO Ravne pa nam je s prošnjo odobril brezplačno koriščenje gramoznice za potrebe gradnje društva. Po reviziji načrtov smo zaprosili za gradbeno dovoljenje, ki ga še danes nimamo. Kljub temu smo začeli z gradnjo in zahvaljujoč zakasneli zimi garažo tudi pravočasno pokrili.”
Maks Sadovnik
Vir: Iz letnega poročila sekretarja AMD Ravne za občni zbor 1955.
V zvezi okrožnice AVTO-MOTO ZVEZA Ljubljana z dne 1. 6. 1955 vam dostavljamo zahtevane podatke za naša vozila, in sicer:
1. PIONIR, reg.št. S-5204, proizvajalec TAM Maribor, letnik 1951, 70 KS, nosilnost 3 t tovorno, vrednost 678.240 din
2. ZIS, reg.št.S-5298, proizvajalec ZIS, neznan letnik, 90 KS, nosilnost 3,5 t tovorno, vojaško vozilo; vrednost 226.080 din
3. WANDERER, reg.št. S-5240, letnik 1936, 42 KS, limuzina, vrednost 46.260 din
4. OPEL ADMIRAL, reg.št. S-5262, OPEL, letnik 1937, vrednost
Pripomba: Istočasno vam sporočamo, da se vozili Wanderer in Opel Admiral nahajata
na generalnem popravilu.
Ljudska tehnika
AVTO MOTO DRUŠTVO Ravne na Koroškem
Popis inventarja po starem odboru iz leta 1953:
1. 1 kom. odpadna šasija »Wanderer« z ohišjem za diferencial in prednjo premo
2. 1 kom. hladilnik – neizpraven
3. 1 kom. motor »Wanderer«
4. 1 kom. menjalnik – nekompleten
5. 1 kom. blok (defekten – počen)
6. Razni drobni deli za prednjo os
7. Razni avtomobilski deli – neizpravni;
8. 3 kom. gum
9. 4 kom. felgne
10. Blatniki in havba zažganega avtomobila
»Wanderer«
Poleg tega inventarja je usposobljen osebni avto
»Wanderer« z:
1. 1 kom. dvigalom
2. 1 kom. ključem za kolesa
3. 1 kom. zaganjačem (kurbel)
Tovorni avtomobil znamke ZIS predan po AM Zvezi (izvršen iz enot JLA), je usposobljen in registriran.
Rezervni deli:
1. 1 kom. kolo – kompletno
2. 1 kom. kompletno orodje po orodni knjižici
3. 1 kom. dvigalo
4. 2 kom. ključev za kolesa
5. 1 kom. črpalke za mazivo (šmir pumpe).
Maks Sadovnik
Vir: Občni zbor 1959.