Skupina zagnancev je ob pomoči tedanjih oblasti v skromnih prostorih na Brajdi v Tolminu leta 1955 začela z razvojem in proizvodnjo lastnih avtomobilskih svečk. Ker je bila potreba po tem izdelku velika, se je hitro rastoča proizvodnja leta 1962 preselila v novo, namensko zgrajeno stavbo na Poljubinjskem polju. Takrat je začela delovati tudi 21 metrov dolga tunelska peči za odžiganje keramičnih izdelkov, ki je bila dolgo časa srce tovarne Avtoelektro.
Leta 1975 se je uspešno podjetje, ki je že izvažalo tudi na tuje trge, združilo z Iskro Avtoelektriko iz Šempetra pri Gorici ter se preimenovalo v TOZD AET – Tovarna avtoelektro in elektro izdelkov ter visoko kvalitetne keramike Tolmin. Z združitvijo je bil uveden tudi nov program izdelovanja magnetnih vžigalnikov, ki so bili odtlej drug najpomembnejši proizvod te tovarne. Leto 1983 je bilo pomembno zaradi odprtja lastnega razvojno-raziskovalnega oddelka ter začetka obratovanja dislociranega obrata v vasi Rut v Baški grapi. Zaradi stečajev njihovih največjih kupcev in izgube jugoslovanskega tržišča je zašlo podjetje v začetku devetdesetih v hude težave. Od leta 1990 je ponovno delovalo kot samostojna organizacija z novim imenom AET Tolmin in se po uvedbi sanacijskega postopka počasi ponovno postavilo na trdne noge. Zaprlo je obrat v Rutu, leta 1994 pridobilo certifikat kakovosti ISO 9001 in dalo na trg več novih izdelkov iz lastnega razvoja. Njen večinski lastnik sta leta 1998 postala Holding Hidria in Rotomatika iz Idrije. Od leta 2000 današnja družba Hidria AET uspešno izvaža v 33 držav, na tujih trgih pa proda kar 86% svojih izdelkov.