Bogo Pregelj je bil velik ljubitelj filma. S članki dokazuje ljubiteljstvo, zanimanje, kritičnost in nove poglede.
Bogo Pregelj je v filmskih prispevkih poudarjal, da je vsak dan bolj nujno, da se ljudje začnejo učiti gledanja filmov. Iz pasivnega spremljanja je težil k prehodu h kritičnemu ocenjevanju filmskih zgodb. Podpiral je idejo oblikovanja filmskih krožkov. Krožki, ki bi delovali kot nova oblika izobraževalnega dela, bi navajali obiskovalce filmskih predstav na pravilno presojanje filmov in kritično presojo o tem ali je film idejno oziroma umetniško dober/slab.
Kot velik ljubitelj filma se je izkazoval z idejo, da bi v vsakem kraju s stalnim kinematografom filmski krožek deloval kot celica, iz katere bi se širil vpliv na množice filmskih obiskovalcev.
Veliko pozornost je namenjal domači slovenski filmski produkciji. Sledil je njenemu razvoju in pozdravljal ustanovitev Društva filmskih delavcev. O prvem slovenskem umetniškem filmu Na svoji zemlji zapiše, da smo Slovenci z njimi dobili svoj ep, ne v verzu ali pisani obliki, temveč v veliko prepričljivejši in nazornejši obliki.
Pregljevo razmišljanje o filmu in filmskih trikih v reviji Film iz leta 1952: »Nešteto je načinov, s katerimi more zbuditi v nas film privide, ki postavljajo stvarnost in zakone narave na glavo. Marsikateri film ima zahvaliti svoj uspeh samo novim domislicam, kako zbuditi svoj uspeh gledalcu resničnosten dojem nemogočega, pa naj bodo to ljudje z Marsa, ali duhovi, ali oživljenje lutke. Tovarna sanj ustvarja vedno nove privide, mi jih pa sprejemamo pač kakor pravljico, ki snuje in živi za devetimi gorami, za devetimi vodami v gradu, ki ni ne na zemlji ne na nebu.« (št, 5, str. 73)
Med multimedijske elemente smo uvrstili le nekaj filmskih kritik in priporočil, ki so nastale ob spremljanju filmskih zgodb iz evropskega in ameriškega sveta.
Pregljev zaključek: »Še nekaj dobrih filmov je sedaj na sporedu – o tem prihodnjič!«