V osemdesetih letih je nastala zasedba Lost Californians, ki je prav tako začela ustvarjati avtorsko glasbo na glasbeni zapuščini Rudolfovega. V devetdesetih letih je zasedba Michelangelo s Tomom Bartljem posnela novo/svojo različico skladbe »Grem domov v Novo mesto«. Skladba »Grem domov v Novo mesto« je danes vsekakor prisotna na vseh »slavjih« novomeškega popularnoglasbenega življenja, a ne dosega zgolj lokalnega okolja. Ko sem leta 2012 v neki ploščarni ob Ljubljanici vprašal tamkajšnjega prodajalca, ali ima morda na zalogi malo vinilko zasedbe Rudolfovo, na kateri je tudi »Grem domov v Novo mesto«, mi je odvrnil, da jo je imel in jo prodal v vrednosti med 100 in 150 evrov.
Mala plošča hkrati ni edini glasbeni zapis zasedbe Rudolfovo, leta 1990 je v produkcijskem studiu Sraka izšla kaseta Rudolfovo 1976-81, na kateri je nekaj studijskih posnetkov avtorskih skladb, posnetih v studiih Helidon, Akademik in 14 Radia Ljubljane, in nekaj posnetkov živega nastopa s koncerta v zagrebškem študentskem domu, ki jih je na kasetofon posnel Drago Vovk. Pred Rock Otočcem ’97 se je govorilo, da bo za nastop na festivalu prišlo do ponovnega združenja prvotne zasedbe Rudolfovo, vendar se na koncu to ni zgodilo.
Konec devetdesetih je o zasedbi Rudolfovo začel raziskovati Tomaž Koncilija – na dvojnem CD-ju Antologije novomeškega rocka in popa 1977-1997, kjer so glasbeni posnetki prepoznavnejših novomeških zasedb dvajsetletnega obdobja, so s svojo glasbo trdno prisotni tudi Rudolfovo. Dvojnemu antološkemu CD-ju je priložena strnjena knjižica biografskih podatkov in opisov novomeških zasedb z Rudolfovim na čelu, ki mi je predstavljala bazo za nadaljnje raziskovanje novomeške glasbene zgodovine. Le-to sem oktobra 2015 predstavil na razstavi, v filmu in publikaciji, s skupnim projektnim naslovom Novo mesto glasbe, pod okriljem Dolenjskega muzeja Novo mesto.
Do ponovnega in do danes zadnjega združenja skupine v celotni postavi je ponovno prišlo 26. avgusta 2005, ob 30. obletnici obstoja zasedbe, ko so nastopili na Muzejskih vrtovih Dolenjskega muzeja Novo mesto. Ideja za obuditev zasedbe se je zgodila na rojstnodnevnem praznovanju Boruta Simiča. Čez poletje so imeli, tako kot včasih, skupne vaje, posneli glasbeni material in ga delno zmešali z namenom izdaje CD-ja, do katerega pa kasneje ni prišlo. Vseeno so, kot spomin na preteklost in dogodek, pripravili CD s petimi avtorskimi posnetki. Koncert na koncu ni izpadel povsem tako, kot so si člani želeli, a je ponovno vzbudil glasbeni melos Rudolfovega, ki novomeškega poslušalca, na katerem koli koncu sveta ga sliši, umesti v novomeški (glasbeni) prostor.
Leta 2006 je Društvo novomeških študentov (DNŠ) pričelo s prirejanjem vsakoletnih pohodov novomeških študentov iz visokošolskih središč Ljubljane, Maribora in Kopra v Novo mesto, z naslovom Grem domov v Novo mesto, ki (ne-)namensko asociira na istoimensko skladbo Rudolfovega in kot glasbena kulisa spremlja pohode, z namenom združevati novomeške študente v Ljubljani, Mariboru in na Primorskem ter tako krepiti lokalno študentsko zavest.
4. februarja 2010, ko je Dragan Bulič praznoval 30 let glasbene oddaje ŠTOS na Radiu Slovenija, se je v ljubljanski Hali Tivoli zgodil koncert, na katerem so nastopile vidnejše slovenske glasbene zasedbe iz šestdesetih in sedemdesetih let. Na koncertu je nastopila zasedba z imenom Rudolfovo, v kateri sta nastopila zgolj Tom Bartelj in Milan Lončina, z drugimi za to priložnost pridruženimi novomeškimi glasbeniki.
Glasbeno zapuščino Rudolfovega je poleg ostalih novomeških zasedb, ki imajo v svojem koncertnem repertoarju tudi glasbo Rudolfovega, pred leti obujala zasedba Rudolfovo Tribute Band. Ta se danes imenuje Generacija Rudolfovo, v njej igra Cveto Šali in ima pogoste nastope na številnih novomeških glasbenih prizoriščih.
Ne nazadnje tudi slednji zapis Rudolfovo: že od leta 1975, ki je nastal konec leta 2015, dobrih štirideset let po tem, ko je nastala zasedba Rudolfovo, in v katerem orisujemo glasbeno zapuščino Rudolfovega, priča o tem, da njen glasbeni duh še živi.