V zadnjih dneh februarja 1964 je Cestno gradbeno podjetje iz Novega mesta začelo modernizirati cesto proti Črnomlju. Odvisni so bili od vremena, ker so zemljo, ki pa ni smela biti mokra, izkopali in jo uporabili za nasipe. V tem času so naredili 5 km ceste do Grma. V začetnih načrtih naj bi bila cesta do Črnomlja asfaltirana do 15. julija 1964, vendar se je cestno podjetje odzvalo na govorice in podalo izjavo, da bo na končanje del v večini vplivalo vreme in da je težko določiti zaključek del.
Cestno podjetje je kupilo svoj prvi »finišer«, stroj za polaganje asfalta, ki lahko položi 900 m asfaltne prevleke na dan. Cesta Metlika ̶ Gradac je bila zaprta za ves promet od 22. aprila 1964, obvoz je bil urejen prek Krvavčjega (Krvoškega) Vrha in Stranske vasi. Konec aprila 1964 so urejali cestišče na odseku Metlika ̶ Podzemelj. Pod Kučarjem so bili pripravljeni veliki kupi nadrobljenega kamna za potrebe ceste. V sredini maja 1964 so se dela na novem mostu čez Lahinjo bližala koncu. Investitor dela ceste Metlika ̶ Črnomelj je bil Cestni sklad SRS (Republiška skupnost za ceste). Ker so bile vse ceste, ki so vodile v Črnomelj, v zelo slabem stanju, so sklenili, da bodo na pomoč priskočile mladinske delovne brigade. Pričeli naj bi 1. junija 1964.
V prvi delovni brigadi Mladinska delovna brigada Janka Starihe je bilo 56 mladincev (44 fantov, 12 deklet). Razporejeni so bili na cesti med Podzemljem in Gradcem. Sredi junija 1964 so pričeli asfaltirati prve metre ceste, do konca junija so asfaltirali že traso do železniškega prehoda pri Primostku. 1. julija je za delo poprijela druga pošiljka 140 brigadirjev iz ljubljanskega okraja (I. ljubljanska brigada Moše Pijade) in II. belokranjska brigada Janka Starihe. Brigadirji so na cesti med seboj tekmovali, kdo bo izkopal več. Konec julija 1964 je bil asfalt položen do odcepa za Otok, sredi septembra pa že do Gradca, konec septembra do Vranovičev in ko je ing. Dvoršak sredi septembra 1964 podal izjavo za tisk, so manjkali samo še štirje kilometri do Črnomlja.
V soboto, 21. novembra, je bila cesta med Metliko in Črnomljem slovesno odprta in predana svojemu namenu. Na otvoritvi, ki se je pričela ob 11. uri, je predsednik Občinske skupščine Metlika Franc Vrviščar pozdravil goste in se vsem zahvalil. V Metliki so bili poleg lokalnih veljakov navzoči Republiški sekretar za promet Lojze Žokalj, ki je prerezal trak, ter predsednik gospodarskega zbora skupščine SRS Leopold Krese.
Gospa Ana Drganc iz Vranovičev je bila nad novo cesto navdušena, potem ko so bili vaščani nekaj časa odrezani od mesta. Rekla je: »Zdaj smo si vaščani oddahnili. Dobili smo tako lepo cesto, da tudi tistim, ki bodo hodili peš v Črnomelj, pot ne bo zoprna.«