skok na glavno vebino izjava o dostopnosti

Pedagoško delo

Po začetnih težavah v prvih letih po vojni je potekal pouk v šoli v petdesetih letih zelo umirjeno brez večjih »motenj in ovir«. Zaradi pomanjkanja pedagoškega kadra in prostorske stiske je bil uveden dvoizmenski pouk dopoldan in popoldan predvsem za nižje razrede. Pred šolskim letom 1959/1960 je bila velika prostorska stiska, število učencev se je povečevalo, dve učilnici sta bili pri Štefanu, tretji razredi so imeli pouk celo v treh izmenah.

Statistični povzetki v povojnih letih kažejo gibanje števila učencev okrog 560, v razredu je bilo od 28 do 46 učencev. Statistika prva leta po vojni pokaže, da se število učencev na začetku šolskega leta razlikuje od števila ob koncu šolskega leta. Ni pojasnjeno, zakaj. Učni uspeh učencev je bil zelo slab. Uspeh so ocenjevali v štirih redovalnih konferencah; zelo veliko je bilo ob koncu šolskega leta nezadostnih ocen in popravnih izpitov iz matematike, tudi do 60 nezadostnih (šolsko leto 1953/1954); sledili so angleški jezik (54 nezadostnih ocen), slovenski jezik (40), zemljepis (34), srbohrvaščina (30) in zgodovina (17).

 

Per saperne di più

Opzioni di filtraggio

Ricerca

Tipo di contenuto

Categorie
Categorie
Categorie
Categorie
Categorie

Scelta della regione


2008 - 2024 © KAMRA, Production: TrueCAD d.o.o.