Uredništvo je jeseni 1963 pripravilo akcijo »Za 20.000 naklade Celjskega tednika«, s katero bi za tisti čas relativno visoko naklado 15.000 izvodov tedensko povečali še za četrtino. Svoj visoki cilj so utemeljevali s potrebo po obveščanju občanov.
V svojem nagovoru bralcem so zapisali: »Ker postaja potreba obveščanja občanov nujna in v duhu občinskih statutov, ki jih bodo občine sprejele, tako kategorična, da obveščanje postaja že imperativ današnjega časa in razvoja, smo se odločili za razširitev našega lista. V zimskih mesecih naj bi naklada Celjskega tednika porasla zlasti v tistih krajih, kjer naš list še ni dovolj razširjen, in dosegla 20.000 izvodov.« Ker so se zavedali, da je samo vsebinska popestritev premalo, so se oprijeli preverjenih metod pridobivanja novih naročnikov – nagrajevanja. Nagradni sklad v višini 500.000 dinarjev se je takrat dotaknil še tako hladnega človeka.
V akciji so sodelovali občinski in krajevni odbori Socialistične zveze, pošte in šole, najbolj aktivno pa osnovnošolci, saj je bilo mogoče dobro zaslužiti. Pravila igre so bila: za vsakega novega naročnika je zbiralec prejel 100 dinarjev (celoletna naročnina je znašala 1000 din), poleg tega so za najuspešnejše pripravili dodatne nagrade. Za 20 novih naročnikov so prejeli 1.000 din, za 30 novih naročnikov 2.000 din, za 50 novih naročnikov 4.000 din in za 100 novih naročnikov 10.000 dinarjev nagrade. To pa še ni bilo vse. Po zaključku akcije je Celjski tednik pripravil nagradno žrebanje, v katerem so sodelovali poleg naročnikov, ki so poravnali polovico letne naročnine, tudi vsi tisti, ki so uspeli pridobiti vsaj 30 novih naročnikov. Mednje so razdelili večje število praktičnih nagrad v vrednosti že omenjenih 500.000 din.
Glede na to, da je naklada Celjskega tednika v letu 1964 dosegla »le« 17.000 izvodov, lahko sklepamo, da je akcija »Celjski tednik v vsako hišo« merila nekoliko previsoko.