Pavel Medvešček se je vseskozi spraševal, od kod prihajamo in iz česa izviramo – prav na ta begajoča vprašanja je odgovarjal z upodobitvijo ljudskih motivov, simbolov, fragmentov krajine, enigmatičnih struktur in nenavadnih bitij z mističnim pridihom prastarih staroverskih običajev. Risbe in grafike ustvarjal v svojem domačem ateljeju, ko mu bujna domišljija in fluidnost misli nista dovolili, da bi odložil pero.
Likovno se je začel izražati najprej preko grafike (1960), ko je bil fasciniran nad najstarejšo grafično tehniko lesorezom – vanj so ujeti zgodovinski in življenjski utripi kraške krajine, kasneje pa ga je prevzela mrežna faktura – pajčevinast preplet belih linij na črni podlagi. Leta 1970 se je navdušil nad barvnim sitotiskom, vsebina njegove likovne govorice pa skozi njegov celotni umetniški opus pooseblja njegov odnos do folklore in predanost oblikam in simboliki iz kmečke in ljudske kulture. Iz njegovih del lahko razberemo zgodbe, občutke in doživetja, ki jih je izlival na papir, skoraj da otipamo kraški kamen in se pridružimo ljudskim običajem. Ker je svojim zvestim pripovedovalcem in ljudskim modrecem obljubil, da do leta 2007, ko bo lunin krajec obrnjen proti zemlji, ne bo razkril njihovih skrivnosti, je to ljudsko bogastvo varno shranil v govorico risb, ki so bile Pavlov edini pravi dialog s samim seboj in svetom, ki ga je spoznaval.
Grafično oblikovanje je tudi eno izmed področij, na katerem je Medvešček polnil primorski likovni prostor. S to dejavnostjo se je začel ukvarjati leta 1960, opremljal je plakate, vabila, letake, poštne žige, razstavne kataloge, zbornike, knjige, ovojnice za filatelistična društva, priložnostne grbe, zaščitne znake, značke in drugo. Med pomembnejše opreme spadajo Goriški zbornik, Goriška srečanja, Anhovski zbornik, Mlini življenja (France Bevk), Klicanja (Darko Komac), V času odmaknjena sidrišča (Marijan Brecelj) in številne druge. Ukvarjal se je tudi z družbeno angažirano karikaturo, ki je bila priobčena v raznih glasilih, časopisih in revijah (Naš list, Primorske novice, Pavliha itd.).