Davorin Rovšek je leta 1906 postal prvi slovenski fotografski podjetnik. Začel je prirejati predstave »živih fotografij«. Projekcijski aparat (Kinematograph, teatroskop, elektro-kinoskop) in filme je v tem letu nabavil v Parizu, kjer si je tudi ogledal izdelovanje filmov in preučil delovanje kinematografov.
Po vrnitvi iz Pariza so časopisi napovedali prvi dve predstavi v veliki dvorani novega hotela Union (odprt 1905) in sicer 21. in 22. aprila. Slovenec (str. 3) je o prvih predstavah zapisal: “Posebno velike skioptične slike so tako čiste in krasne, da se kaj takega vidi le v velikih mestih.” in dodal: “Upamo, da bo občinstvo to domače podjetje podpiralo z obilno udeležbo, da bo zavod napredoval v čast Ljubljane.” Stroški najema dvorane pa so bili veliki in časniki so pokritizirali, da so vstopnice predrage. Tako je Rovšek začel premišljevati o drugi dvorani. Junija je za en mesec najel dvorano v hotelu Ilirija. Po končanem predvajanju so bile sicer obljubljene nove predstave jeseni, a to se ni zgodilo. Rovšek ni obupal, leta 1907 se je povezal s francoskim podjetjem Pathé frères iz Pariza in ob koncu avgusta začel s predvajanjem predstav, tokrat na Turjaškem trgu v Ljubljani. Kljub pohvalam in spodbujanju časnikov za obisk predstav v domačem kinu – tedaj sta imela predstave še kinematograf Edison ter The American Bioscop, vendar tudi ta poskus ni uspel. Decembra je Rovšek objavil, da je predvajanje predstav začasno ustavljeno. Nato je poskušal s potovalnim kinematografom, pri čemer mu je pomagal tudi mlajši brat Štefan, kasneje pa se je spet posvetil predvsem fotografiji.