Ker je most iz prednapetega betona zaradi hitro naraščajočega prometa postal zelo neprijazen za pešce in kolesarje, je leta 1997 na mestu nekdanjega starega lesenega mostu zrastel nov most za pešce in kolesarje, ki je ponovno povezal Dravsko ulico oz. staro mestno jedro z Zadružnim trgom.
Most s sovprežno prekladno jekleno konstrukcijo in štirimi rečnimi podporami sta zasnovala inženir Marjan Pipenbacher iz mariborskega Inženirig biroja Ponting ter sodelujoči arhitekt Peter Gabrijelčič. Konstrukcijska osnova mostu je bila takrat novost na področju projektiranja in izvedbe premostitvenih objektov v Sloveniji. Gradnja mostu je potekala od marca do avgusta 1997. Glavni izvajalec del je bilo podjetje SCT Ljubljana, investitorja pa Mestna občina Ptuj in Sklad stavbnih zemljišč. Še pred pričetkom del so arheologi in potapljači raziskali rečno dno in tam našli ostanke lesenih pilotov srednjeveškega mostu.
154 metrov dolg in 6 metrov širok most prečka Dravo v petih razponih. Na vsaki strani mostu tečeta 1,5 metrov široka kamnita pločnika, v sredini pa je 2,8 m širok asfaltni pas, po katerem je v nujnih primerih možen prevoz z reševalnimi, gasilskimi in policijskimi vozili.
Otvoritev mostu za pešce in kolesarje je potekala 2. avgusta 1997, v sklopu prireditev ob prazniku Mestne občine Ptuj. Simbolično odprtje mostu je opravil ptujski župan dr. Miroslav Luci.
Za uspešno projektno izvedbo sta inženir Pipenbacher ter arhitekt Gabrijelčič leta 1999 v Londonu prejela Evropsko nagrado za jeklene konstrukcije.