Prvotne kabine so izdelali v slovenjebistriškem Impolu. Načrtovanje nosilnih konstrukcij je prevzela Metalna, pripravo načrtov spodnje in zgornje postaje pa Komuna projekt Maribor. Potnike je na vrh Pohorja in nazaj v dolino prevažalo 55 štirisedežnih kabin. Že leta 1974 se je z gondolo prepeljalo 5 milijonov potnikov.
Spodnja postaja krožne kabinske žičnice je zrasla na nadmorski višini 325 metrov in zgornja na 1050 metrov, vmes pa so na 2,5 kilometra dolgi trasi postavili 10 stebrov. Le slabih sedem let po zagonu vzpenjače je Mariborsko Pohorje že gostilo prvo žensko tekmo za svetovni pokal. Leta 1957 odprta vzpenjača je leta 1978 doživela prenovo in dobila 62 novih kabin Dopplmayr.
Med slovensko osamosvojitveno vojno leta 1991 so izstrelki jugoslovanske armade poškodovali nosilno in vlečno vrv Pohorske vzpenjače. Leta 2009 je bila zgrajena nova krožna kabinska žičnica Leitner s skupno 64 kabinami. Leta 2014 je upravljanje prevzelo javno podjetje Marprom.