K gospodarskemu razvoju Domžal in razcvetu slamnikarske industrije je na koncu 19. stoletja veliko pripomogla nova železniška proga med Ljubljano in Kamnikom.
Po »zaslugi« Mengšanov, ki so ponudbo, da bi železnica potekala skozi Mengeš zavrnili, je v Domžale 21. novembra 1890 pripeljal prvi vlak. Kmalu za tem, so ob progi postavili tudi prvo stavbo železniške postaje (danes Kolodvorska cesta 11), ki se je skozi leta posodabljala in dograjevala. Vlak je vozil ob delavnikih trikrat, ob nedeljah pa štirikrat.
1. junija 1968 je Železniško transportno podjetje zaradi nerentabilnosti ukinilo prevoz potniških vlakov na kamniški progi, še naprej pa so vozili tovorni vlaki. Mnogi ljudje od blizu in daleč, so tej odločitvi nasprotovali in dolgo časa so tekla prizadevanja za povrnitev potniškega vlaka na kamniške tire. Po dolgih pogajanjih in dogovarjanjih je potniški promet po železnici skozi Domžale zopet stekel leta 1978. Zaradi vse večjega obsega prevozov in števila potnikov, je bil leta 1984 v Domžalah zgrajen tudi potniški peron.
20. septembra 1991 so Domžale s slovesno proslavo obeležile 100-letnico začetka vožnje vlaka skozi Domžale.
Obiščite Železniško postajo in odpotujte …