Etrichovo letalo Taube ali slovensko »Golob« je imelo 65 KM moči, Daimlerjev motor, štiri kolesa, spredaj sedež za izvidnika, zadaj za pilota. Ko postane kasneje izvidnik tudi strelec, s pilotom položaja zamenjata. Velik konstruktor vojaških letal je bil tudi Slovenec Jože Zablatnik (konstruirati je začel pol leta za bratoma Rusjan). Leta 1912 je za vojsko izdelal letalo Vindobona, a je vojska dala prednost Etrichovemu Taubeju in Lohnerjevemu letalu s puščičastimi krili.
Taube
Etrichovo letalo Taube ali slovensko »Golob« je imelo 65 KM moči, Daimlerjev motor, štiri kolesa, spredaj sedež za izvidnika, zadaj za pilota. Ko postane kasneje izvidnik tudi strelec, s pilotom položaja zamenjata. Velik konstruktor vojaških letal je bil tudi Slovenec Jože Zablatnik (konstruirati je začel pol leta za bratoma Rusjan). Leta 1912 je za vojsko izdelal letalo Vindobona, a je vojska dala prednost Etrichovemu Taubeju in Lohnerjevemu letalu s puščičastimi krili.