Iz tega so sledila podvprašanja:
– koliko Celjanke in Celjani spremljajo dogajanje v mestnem jedru;
– kako pogosto obiskujejo prireditve;
– v kolikšni meri obiskovalci koristijo gostinsko ponudbo v mestu;
– zakaj se odločijo za obisk mestnega jedra.
Glavni namen raziskovalne naloge je bila raziskava turističnega utripa mestnega jedra v času, ko se trend druženja in zabave iz historičnih središč premika v večnamenske nakupovalne centre.
Zahteve sodobnega mestnega obiskovalca, vajenega močnih vizualnih in drugih dražljajev, so izjemno visoke, zato mora biti ponudba v mestih privlačna in celostna. Le tako lahko turizem v gospodarski strukturi mesta zavzame prostor, do katerega je v modernem, mobilnem in globaliziranem svetu upravičen. Vendar ob tem ne gre pozabiti na ravnotežje med turističnim obiskom in prebivalstvomi. Ravno tako je potrebno zagotoviti pravšnje razmerje med dragoceno zapuščino preteklega časa in novimi pritiklinami, ki jih je ustvarila sodobna, visoko informatizirana družba. Tu se kaže zgledovati po mnogih pomembnih evropskih središčih, kjer prvo uspešno podaja roko drugemu. Mesta potrebujejo turizem, da se lahko uspešneje razvijajo, vendar je za slednje potrebna strategija razvoja, ki upošteva vrsto omenjenih dejavnikov in njihov medsebojni vpliv.
Raziskovalno nalogo sva razdelili na dva dela. V teoretičnem delu je predstavitev, kaj je turizem, vrste turizma in kakšen je trend razvoja turizma v današnjem času.
V empiričnem delu pa so predstavljeni odgovori, pridobljeni z izvedbo ankete, ki so zanikali ali potrdili zastavljene hipoteze. Avtorici v zaključnem delu naloge podajata predlog načrta promocije Celja, s pomočjo katerega želita lokalne turistične organizacije, obiskovalce in turiste spodbuditi k povečanemu zanimanju za Celje, njegove kulturne prireditve in znamenitosti.